محمد زارعی  در هشتمین جلسه ستاد درآمد استان که در سالن جلسات سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه لرستان برگزار شد، اظهار داشت: وصولی جریمه تخلفات توسط پلیس راهور استان هشت میلیارد و 226 میلیون تومان بوده که از بسیاری از استان‌ها وصولی بیشتری داشتیم که نشان می‌دهد عوامل پلیس راهور با تخلفات برخورد جدی دارند.

وی افزود: در 13 آبان ماه امسال جلسه‌ای برگزار و مباحثی در راستای مطالبه پلیس، شهروندان و استقرار تجهیزات الکترونیکی هوشمند در سطح معابر مطرح شد که از این مبلغ دو میلیارد و 800 میلیون تومان به خرم‌آباد اختصاص یافت.

جانشین پلیس راهور استان لرستان عنوان کرد: متأسفانه هر چه تلاش می‌کنیم تا از این اعتبار استفاده شود ولی صرف اقداماتی می‌شود که مرتبط با مسائل ترافیک و امنیت مردم نیست.

وی بیان کرد: اگر سامانه‌ها را در سطح معابر راه‌اندازی کنیم اقدام مناسبی است که اولین مزایای آن فراهم کردن امنیت روحی روانی، احساس امنیت در شهروندان و ارتقا فرهنگ ترافیکی مردم در راستای بازدارندگی تخلفات است.

زارعی تصریح کرد: کاهش تخلفات به‌ویژه تخلفات حادثه‌ساز، تصادفات و تعداد تلفات و مجروحان حوادث و کاهش میزان برخورد چهره به چهره مردم با مأموران از مزایای دیگر راه‌اندازی سامانه است و از طرفی می‌توانیم نیروها را در بخش‌های خدماتی و فرهنگ‌سازی به‌کارگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث درآمدزایی تجهیزات نیز مطرح است به‌طوری‌که اگر سیستم را در شهرها به‌ویژه مرکز استان راه‌اندازی کنیم می‌توانیم درآمدزایی داشته باشیم و در چارچوب ایمن‌سازی معابر استفاده کنیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 824481
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.