عباس صوفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی با دستگاه های اجرایی پیرامون ساماندهی و جمع آوری وانت بارهای مزاحم اظهار کرد: در این نشست قرار شد براساس قانون و البته با لحاظ کردن وضعیت معیشت و درآمد رانندگان این خودروها، نسبت به ساماندهی آنها در مکانی مشخص اقدام شود.
وی اضافه کرد: برهمین اساس نسبت به طرح عملیاتی در ساماندهی و جمع آوری وانت بارهای مزاحم در سطح شهر آغاز شد تا ضمن رضایت مندی شهروندان که نسبت به این مورد اعتراض گسترده داشتند، مشکل ترافیک ناشی از پارک وانت ها در خیابان ها و معابر پرتردد برطرف شود.
صوفی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه سال 2018 میلادی میزبان همایش پایتخت گردشگری آسیا هستیم، ورودی ها شهر باید ساماندهی شود و یکی از معضل های موجود استقرار وانت بارها و فروش اقلام به صورت سیار توسط این وانت ها است.
وی بیان کرد: ساماندهی وانت بارها تنها وظیفه شهرداری نیست و پلیس راهور و سایر ارگان‌ها از جمله فرمانداری و دستگاه قضایی باید نسبت به اعمال قانون اقدام کنند.
وی یاداور شد: بلوار شهید مطهری، بلوار شهید رجائی، بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی، بلوار شاهد و بزرگراه حضرت امام(ره) از جمله مسیرهایی است که وانت بارها در آن مستقرهستند.
هم اکنون 6 هزار و 400 راننده در بخش بار و کالا در شهر همدان فعالیت دارند.
شهر همدان حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.