جعفر طولابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 600 کیلومتر از راه های شهرستان دلفان روکش آسفالت مناسب ندارند.
وی با اشاره به وجود 440 روستا در شهرستان دلفان گفت: یکهزار و 100 کیلومتر راه اصلی و فرعی در این شهرستان وجود دارد.
فرماندار دلفان با تاکید بر اجرای روکش راه های محور روستایی، ایمن سازی محور امامزاده ابراهیم(ع) - بابای بزرگ، بهسازی و ایمن سازی محورهای روستایی بخش های کاکاوند و میربگ خواستار تخصیص اعتبار برای اجرای این طرح ها شد.

** ایجاد پایانه مسافربری شمال دلفان از مطالبات مردم
فرمانداردلفان با قدردانی از فعالیت های راهداری استان لرستان در مسیر نورآباد - نهاوند، ایجاد پایانه مسافربری شمال دلفان را ضروری خواند و گفت: نبود یک پایانه مناسب در مسیرهای شهرستان های هرسین و کرمانشاه مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.
وی با بیان اینکه دلفان یک منطقه کوهستانی و برف گیر است، افزود: تجهیز راهدارخانه های گاماسیاب و گشور به تجهیزات موردنیاز، به روز رسانی ماشین آلات راهدارخانه ها و افزایش تیم های راهداری برفروب زمستانی ضروری است.

** احداث پلیس راه در دلفان ضروری است
این مسئول با اشاره به موقعیت ارتباطی دلفان، احداث پاسگاه پلیس راه در این شهرستان را ضروری خواند و گفت: در این شهرستان سه محور ارتباطی پرتردد نورآباد - خرم آباد٬ کرمانشاه و نهاوند وجود دارد که این موقعیت جغرافیایی و ارتباطی احداث پلیس راه و توجه بیشتر مسئولان راهداری و حمل‌ ونقل جاده ای را می طلبد.
وی ترمیم و بازسازی ابنیه فنی، تامین روشنایی محور نورآباد- کرمانشاه، خط کشی، نصب علائم ایمنی در محورهای ارتباطی و ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل کالای دلفان را از دیگر مطالبات این شهرستان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان دلفان عنوان کرد.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است.
این شهرستان در مسیر ارتباطی استانهای شمال و شمال غرب با جنوب کشور واقع شده است.
7270/3022
خبرنگار: علی معظمی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.