به گزارش ایرنا، موسی خادمی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در محل استانداری لرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به فعال بودن مراکز مشابه در سایر استان ها در استان لرستان نیز که نقش موثری در هشت سال دفاع مقدس داشته است باید راه اندای این مرکز فرهنگی با هماهنگی بیشتری بین دستگاه های اجرایی مختلف و تلاش برای در نظر گرفتن اعتباراتی ملی برای آن سرعت بیشتی به خود بگیرد.
به گفته وی باید کمیته ای فرعی به ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تشکیل شود که در آن دستگاه های اجرایی مرتبطی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید ، بسیج، جهاد کشاورزی و شهرداری عضو باشند و هر کدام به فراخور نقشی که دارند بخشی از کار را برعهده بگیرند.
حجت الله ناصر پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه جنگ نرم امروز ، نبردی پنهان و نادیدنی است گفت: مدیریت جهادی در تمام عرصه ها باید خود را نشان دهد و تجربه نشان می دهد بدون داشتن روحیه مدیریت جهادی سایر مدل های مدیریتی محکوم به شکست است.
وی یادآور شد : استان لرستان دارای 6 هزار و 300 شهید و 900 آزاده است که در طول دوران دفاع مقدس بیش از یکهزار و 500 بار مورد اصابت موشک و بمب قرار گرفته است.
وی گفت: تاکنون در زمینه دانش نامه های مرتبط در زمینه حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس در استان لرستان تلاشی صورت نگرفته است.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.