به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرحله مقدماتی سومین المپیاد تکنسین های ایران، روز جمعه 24 آذرماه 1396 در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات شرکت کنندگان حوزه نصب و تعمیر محصولات با حضور در مراکز آزمون آنلاین ادارات آموزش فنی و حرفه ای استانها، در 4 گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی ( یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاههای تهویه مطبوع (کولر گازی) و لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی) به رقابت با یکدیگر پرداختند.

شرکت در این المپیاد برای عموم آزاد و رایگان بوده و 11 نفر از تکنسین ها و متخصصین استان در این المپیاد ثبت نام نمودند که از این تعداد کسانی که موفق به کسب حد نصاب نمره کتبی شوند، به مرحله نهایی راه پیدا می کنند.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات در 30 آذرماه و یکم دی ماه سال 96، در مرکز تربیت مربی شهرستان کرج برگزار خواهد شد و در این مرحله مهارتهای هر فرد بصورت عملی مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.

این مسابقات با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت سامسونگ برگزار می شود و به نفرات اول، دوم و سوم هر گرایش به ترتیب 30، 20 و 10 سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر اعطاء خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 814067
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.