به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس فریدون خودنیا مدیر عامل شرکت اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام عظمای ولایت و مرجعیت بر ورزش همگانی و تعمیم معقوله تندرستی و سلامتی در سطح جامعه که میفرمایند امربه ورزش امربه معروف است بر خود وظیفه دانستیم که جهت سلامتی و تندرستی روحیه همکاران امکاناتی را برای آنان فراهم آوریم.

خودنیا گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش اقدام به خرید و نصب تجهیزات موردنیاز سالنهای بدنسازی کردیم که اخیرا نیز به بهره برداری کامل رسیدند.

مدیر عامل برق لرستان با اشاره به اینکه باشگاه کشتی به مساحت 110 متر مربع و سالن بدنسازی 145 مترمربع می باشند لازم بود تمام تجهیزات مورد نیاز برآورد و خریداری گردد.

وی گفت برای خرید تجهیزات و لوازم سالن بدنسازی مبلغ 200 میلیون ریال و برای خرید و تعویض تشک کشتی و کفپوش سالن کشتی مبلغ 100 میلیون ریال که جمعا 300 میلیون ریال می باشد هزینه شد.

فریدون خودنیا گفت: در این دو مجموعه ورزشهای مختلفی در زمینه های کشتی، بدنسازی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، برنامه های کوهنوردی و و ورزشهای بومی محلی فعال می باشد. ایشان ضمن بیان اهمیت و تاثیر ورزش کوهنوردی و کوهپیمیایی در روحیه انسان گفت طی سه ماهه گذشته 4 دوره کوهنوردی یک دوره با حضور همکاران در ارتفاعات اطراف خرم آباد برگزار گردید و به کلیه اعضای شرکت کننده هدایایی نیز اهداء شد.

خودنیا ابراز امیدواری کرد: با تداوم اینگونه فعالیت ها ورزش در بین همکاران شرکت و در سطح جامعه نهادینه شود و بعنوان یک اصل همانند اعتقاد ما به ضروریات زندگی در برنامه روزانه قرار گیرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 803436
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.