به گزارش خبرآنلاین لرستان، جلسه بررسی مشکلات و چالش های جایگاههای CNG با حضورمدیر و مسولین منطقه،نمایندگان سازمان استاندارد و صنعت معدن وتجارت ، مالکین و بهره برداران جایگاه های CNGبه منظور هماهنگی و هم افزایی مابین شرکت های تامین کننده تجهیزات و شرکت های تعمیر و نگهداشت، و مالکین جایگاه های منطقه برگزار شد.

مهندس پیمان بهرامی مدیر منطقه لرستان هدف از برگزاری این جلسه را رفع مشکلات موجود در خصوص استاندارد سازی تجهیزات جایگاههای منطقه جهت جلوگیری از توقف ( خرابی و تعطیلی جایگاه ) ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداشت جایگاه ،کاهش حوادث و افزایش ایمنی عنوان کرد.

وی در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش وضعیت استانداردسازی جایگاههای CNG منطقه با اشاره به اینکه تا کنون از مجموع ۵۰ باب جایگاه استان تعداد ۳۵ باب موفق به اخذ گواهینامه استاندارسازی از شرکتهای بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گردیده اند و مابقی در حال استانداردسازی تجهیزات جایگاه می باشند بر لزوم رعایت دستورالعملها و مقررات بهره برداری و تعمیر و نکهداشت جایگاهها توسط مالکین و بهره برداران تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت سپید صنعت ضمن معرفی سیستم VSD در جایگاههای CNG اجرای این سیستم را عامل موثری در کاهش نرخ استهلاک و افزایش عمر مفید تجهیزات ، حذف شوک های الکتریکی و مکانیکی تجهیزات در زمان راه اندازی و استارت کمپرسور و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی در جایگاه های CNG عنوان کرد.

در پایان حاضرین در جلسه نظرات و درخواست های خود را در خصوص مشکلات نرم افزاری، ارتقاء سطح ایمنی جایگاه ها ،هزینه های تعمیرات ،نحوه همکاری شرکت های پشتیبان ، تهیه اقلام و قطعات مورد نیاز مطرح که پس از ارائه پاسخ توسط رییس CNG منطقه تصمیمات مورد لزوم اتخاد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 803346
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.