پیام عالیخانی- به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در جمع بسیجیان این اداره کل ، در اردوی فرهنگی ، تفریحی و ورزشی که درمنطقه کول چپ برگزار شد گفت: وجود بسیج یک نعمت بزرگ برای کشور است و خدمات بسیج نباید نادیده گرفته شود.

شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه بسیج نهادی اجتماعی با ابعاد متفاوت است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی جستجو کنیم، چاره ای جز بیان مراد حضرت امام (ره) از بسیج و بسیجی نداریم .

وی گفت: بسیج، سازمانی نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد، بلکه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است.

در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت فتح المبین این اداره کل، هدف از برگزاری اردو را،توانمندسازی وبصیرت افزایی کارکنان بسیجی ذکر کرد و اذعان داشت: باید همکاران بسیجی از لحاظ علمی و بصیرتی توانمند باشند.

شهاب دارایی، تقویت حس تعاون و همکاری ،کسب تجربه در زمینه های مختلف اخلاقی و فرهنگی ، تقویت بنیه اعتقادی و گسترش مهارت های‌ فردی را از دیگر اهداف برگزاری این اردو ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود، با برگزاری اینگونه برنامه ها روحیه جمع گرایی در بین کارکنان تقویت شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 800731
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.