به گزارش ایرنا لیدر کلاه مخملی فوتبال لرستان و ایران زمانی عشق بازیگری و سودای هنرپیشگی در سر داشت و تمام تلاش خودش را کرد تا بتواند با هنرنمایی در سینما و تلویزیون بتواند خود را بیشتر در قلب مردم ایران جای دهد.
بهروز وثوقی راد گفت و گوی خود با خبرنگار ایرنا را پلی به سوی آینده می داند و امیدوار است بتواند نظر مسئولان ورزشی کشور را به خود جلب کند.

**خودت را کامل معرفی کن و بگو لیدری را از کی شروع کردی؟
بهروز وثوقی راد، متولد 1360 اهل محله فلک الدین خرم آباد هستم و مدرک تحصیلی من سوم راهنمایی است.
لیدر تیم فوتبال استیل آذین درلیگ برتر و لیگ دسته یک، داتیس و دارتاک لرستان درلیگ دسته سه، گهردورود درلیگ برتر، خیبر خرم آباد در لیگ برتر، کوثرلرستان، لیدر تیم کشتی لرستان و رقابت های قهرمانی کشور، کشتی پهلوانی، مسابقات جهانی کوراش جهانی در خرم آباد و لیدر مسابقات تیم ملی فوتبال ایران با لباس و تیپپ کلاه مخملی در ورزشگاه های کشور بوده ام.

** چرا لباس و تیپ کلاه مخملی؟ از نوع پوششی که داری بگو؟
اسم سابق من خدارحم دالوند بود اما به دلیل علاقه زیاد به هنرپیشه معروف فیلم های فارسی قبل از انقلاب 'بهروز وثوق' دوست داشتم شبیه به او باشم و مردم من را به این اسم صدا کنند لذا با تغییر شناسنامه خود نام و نام خانوادگی خود را به ' بهروز وثوقی راد' تغییر دادم. عاشق هنرپیشگی هستم و دوست دارم با بازی کردن در فیلم های مختلف توانایی های خودم را نشان دهم.

** از آرزوی ورزشی ات بگو؟ دوست داری در کدام تیم ها لیدر باشی؟
دوست دارم لیدررسمی 2 تیم پرطرفدار پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال شوم اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیافتاده است.
دوست دارم کارمند رسمی یک اداره دولتی شوم و انتظار دارم مسئولان با توجه به من و تنها زحمت کش فوتبال لرستان در عرصه لیدری بتوانند من را به همراه تیم ملی به روسیه ببرند؛ قول می دهم با تمام توانم برای تیم ملی فوتبال کشورم تلاش کنم و با نوع پوشش خاصی که دارم جوی خوبی را در سکوهای ورزشگاه های روسیه ایجاد کنم و پر انرژی به تشویق تیم ملی بپردازم.
به گزارش ایرنا جام جهانی فوتبال ۲۰۱8، بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال است که از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ (از ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷) در کشور روسیه برگزار می ‌شود.

** چرا در لرستان نماندی؟ چرا برای امرار معاش راهی تهران شده ای؟
صادقانه بگویم مورد بی توجهی مسئولان ورزش لرستان قرار گرفته ام و اعتبار چندین ساله من در خرم آباد زیرسوال رفت.
قدر من را ندانستند چرا که من می توانستم سکوهای ورزشگاه را به شکل قابل توجهی به سود ورزش لرستان در بیاورم.
مسئولان در حق من اجحاف کردند. باید بگویم خداحافظ فوتبال لرستان.

** از خداحافظی گفتی؟ آیا این خداحافظی تنها به معنای کناره گیری از لرستان است؟
بازم تکرار می کنم با فوتبال لرستان خداحافظی می کنم چراکه پیشرفت خود را در تهران می ببینم.
به تهران می روم و می خواهم عادل(فردوسی پور) را ببینم؛ می خواهم با او درد و دل کنم و امیدوارم حرف های من را بشنود و بار دیگر مرا به برنامه نود دعوت کند تا خودم را ثابت کنم.

** از خاطرات تلخ و شیرین دوران لیدر بودنت بگو؟
خاطرات شیرینم با تیم فوتبال استیل آذین بود که در کنار علی پروین در اوج شهرت قرار داشتم و خاطرات تلخم محو شدن درفوتبال ایران و لیدری دردسته دوم در خرم آباد است؛ دوست ندارم این خاطرات دوباره برایم تکرار شوند.

** الگوهای ورزشی ات چه کسانی هستند؟
مرحوم جهان پهلوان تختی، مرحوم ناصرمیرزایی (پیشکسوت ورزش لرستان)، مرحوم ناصرحجازی وعلی آقا کریمی نماد مردانگی، غیرت و انسانیت هستند که آنها را الگوی خود قرار داده ام.

** چه هنرپیشه ای را دوست داری؟
این دیگه سوال کردن نداره خب معلومه بهروز وثوق(با خنده)

**از فعایت های سیاسی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 برایمان بگو؟ در سفر یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آیا تبلیغاتی داشتی؟
برایم فرق نمی کرد چه کسی انتخاب شود، تنها به سربلندی کشورم فکر می کردم و حضور پرشور مردم پای صندوق های رای را آرزو داشتم.
حضور من در سفر یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در جمع هوادارانش نشان از عشق به وطن داشت.

** حرف آخر؟
امیدوارم لرستان بار دیگر یک نماینده در لیگ برتر فوتبال داشته باشد و از مسئولان ورزشی می خواهم مرا با تیم ملی به روسیه ببرند؛ بهروز وثوقی راد کمی توجه می خواهد تا خود را قربانی فوتبال ایران کند به عنوان لیدر انتظار دارم مدیران باشگاه ها از من دعوت بکار کنند، استادیوم را دوست دارم و و با آن بزرگ شدم نمی توانم ترکش کنم.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.