به گزارش خبرآنلاین لرستان، این جلسه با حضور نماینده مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل محیط زیست استان و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان برگزار شد.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: در راستای حل مشکلات شهرک صنعتی پلدختر و حمایت از سرمایه گذار مسائل این شهرک مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

کاظمی نماینده مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی بر فعال سازی شهرک صنعتی پلدختر تاکید کرد و گفت: ما باید با همفکری و تعامل شهرک صنعتی پلدختر را فعال و به شهرکی تقاضا محور جهت جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای صنعتی تبدیل کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان نیز گزارشی را در خصوص موقعیت شهرک صنعتی پلدختر ارائه نمود و گفت: این شهرک با مساحت 71 هکتار واقع در کیلومتر 5 محور پلدختر - ایلام می باشد که دارای سند ثبتی 71 هکتار و 42 هکتار سند تفکیکی می باشد.

بختیار رازانی افزود: شهرک صنعتی پلدختر یک شهرک عمومی دارای امکانات زیربنایی از جمله آب، برق، تلفن و فیبر نوری می باشد و جهت استقرار همه نوع واحد صنعتی ایجاد شده است ولی متاسفانه تاکنون استقبالی برای سرمایه گذاری در این شهرک نبوده است.

وی اظهار داشت: در راستای تقاضای یک سرمایه گذار جهت ایجاد پالایشگاه (مینی ریفاینری) و با توجه به اینکه واحد مذکور جزء صنایع رده 7 زیست محیطی بوده لذا این شهرک باید به شهرک تخصصی نفت و گاز تغییر یابد.

رازانی اضافه کرد: باتوجه به پیگیری های نماینده مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی برای سرمایه گذاری در حوزه نفت و احداث مینی پالایشگاه در شهرک صنعتی پلدختر، بحث تغییر کاربری شهرک صنعتی پلدختر از شهرک عمومی به شهرک تخصصی نفت و گاز و مسائل زیست محیطی موضوع اصلی این نشست بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 783522
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.