به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی جودکی در دیدار با خانواده نخستین شهید دانش آموز شهرستان پلدختر محمد باقر عزیزی اظهار داشت: از 36 هزار دانش آموز ایران اسلامی 63 دانش آموز شهید متعلق به شهرستان پلدختر است.

وی به نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دانش آموزان انقلابی در طول دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده و برای دفاع از کشور حماسه های بزرگی خلق کردند.

مدیر آموزش و پرورش پل‌دختر گفت: شهرستان پل‌دختر هشت معلم شهید و پنج معلم آزاده را در عرصه دفاع از آب ، خاک و کشورش در طول دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: شهرستان پل‌دختر با توجه به جمعیت بعد از نجف آباد اصفهان دومین شهر از نظر تعداد شهدا است که به هویزه ثانی لقب گرفته و این امر باعث افتخار است و فرهنگیان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس پیشگام بودند.

جودکی خانواده شهدا را سرمایه های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود:وظیفه تک تک ما است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم وسرکشی از خانواده‌های شهدا دلیل بر این امر است.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیرآرما‌ن‌های بزرگ شهیدان را همگان دانست و گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا یکی از نعمت های بزرگ خداوند است و دانش آموزان بسیجی در برهه‌های مختلف همواره خط مقدم کسب علم و دانش و مبارزه با استکبار هستند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 781068
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.