محمود ترابی روزپنجشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: برخی رفتارهای قهری و حذفی هیات بوکس لرستان با بوکسورهای بروجردی باعث گردیده که ورزشکاران این رشته به به نام دیگراستان های کشوردر مسابقات شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه مقام های ورزشکاران شهرستانی افتخاری برای ورزش لرستان محسوب می شود، اظهار کرد: برخوردها باعث فرار قهرمانان این رشته ازلرستان و کسب مدال برای استان های دیگر شده، وبا چنین رفتارهای مغرضانه و به دور از روحیه جوانمردی استان را از وجود بهترین ورزشکاران این رشته محروم خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: آخرین مورد کسب مدال توسط قهرمانان ورزشی بروجرد برای استان های دیگر، توسط به سجاد مهرابی قهرمان بوکس آسیا است که به با نام استان البرزدرمسابقات کشوری موفق به کسب مدال طلا شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد بیان کرد: بوکسورهای نیزدراین خصوص بسیار گله مند و معترض به اوضاع فعلی بوکس لرستان هستند که امیدواریم مسئولان فدراسیون واداره کل ورزش استان دراین خصوص و درجهت حمایت از قهرمانان این شهرستان با اینگونه رفتارهای سلیقه ای هیات بوکس استان برخوردی شایسته و قانونی درجهت احقاق حق این ورزشکاران بعمل آورند.
به گزارش ایرنا بیست وهفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشورانتخابی تیم ملی ویادواره 5400 شهید کردستان ازروز پنجم آبان‌ماه جاری درسالن آزادی سنندج برگزار شد.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.