به گزارش ایرنا مشاور بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در این رزمایش گفت: ارتقا و تامین سلامت مردم برعهده وزارت بهداشت و آموزش پزشکی است که این وزارتخانه همراه با دانشگاه های علوم پزشکی در حالت عادی و بدون اضطرار با برنامه ریزی در راستای این رسالت گام بر می دارد.
طهماسب نظری افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تامین و ارتقای شاخص های سلامت گام های اساسی در جامعه برداشته که منجر به تغییرات اساسی و قابل لمس شده است.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه های سلامت موجب کاهش مرگ و میر در مادران و کودکان شده است، اظهار کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش و زحمات وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادها است.
وی افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در حالت غیرعادی و اضطراری برای به حداقل رساندن صدمه به مردم و افزایش ارتقای سلامت آنها در مناطق حادثه خیز برنامه هایی دارد و اقداماتی در این راستا انجام می دهد.
نظری گفت: رزمایش امروز با هدف آمادگی نیروهای بهداشتی و دستگاه های مختلف برگزار شد تا بتوانند با آمادگی کامل، علم و آگاهی و توانمندی لازم اقدامات مناسب و به موقع انجام دهند.
وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این رزمایش بتوان به نوعی صدمه و ضررو زیان را برای مردم به حداقل رساند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.