علی کورانی فرروز چهار شنبه درنشست پدافند غیرعامل درمحل فرمانداری این شهرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل افزود: همه اقشارجامعه باید به دانش و تجربه لازم در زمینه پدافند غیرعامل دست یابند زیرا با کمک مردم اقدامات در زمان بحران به سهولت و با کمترین هزینه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگروه های آموزشی درزمینه پدافند غیرعامل ضروری است، اظهارکرد: این مهم هم اکنون در بروجرد درحال اجرا است براین اساس باید پیشنهادها را به برنامه تبدیل کرد و براساس امکانات و تجهیزات موجود برنامه ریزی کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد تاکید کرد: مدیران باید محرک پدافندغیرعامل بوده و نگاه بخشی به آن نداشته باشند.
کورانی فر بیان کرد: کارگروه های لازم با تحرک و برنامه ریزی، در راستای موضوعاتی که ممکن است شهرستان را تهدید کند، با برنامه ریزی و پیشگیری به مقابله بپردازند.
وی با بیان اینکه بیش از 77 هزار دانشجو و دانش آموزدراین شهرستان وجود دارد، ادامه داد: مسائل تئوری باید پایه ای برای هدف گذاری باشد و با نظارت و بررسی بیشتر، نقاط ضعف و قدرت شناسایی و برای برطرف کردن نقاط ضعف اقدام کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بروجرد گفت: درحال حاضر 70 نانوایی شهرستان دوگانه سوز شده اند تا درصورت قطع برق یا گاز، بحرانی درشهرایجاد نشود و نان به دست مردم برسد که این اقدام همچنان ادامه دارد و تا پایان امسال تعداد نانوائی های دوگانه به 150 مورد افزایش خواهد یافت.
احمد گودرزیان افزود: بیمارستان های بروجرد نیزبه ژنراتوربرق مجهز شده تا در صورت قطعی مشکلی درروند ارائه خدمات به بیماران رخ ندهد.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.