به گزارش خبرآنلاین لرستان ، متن این پیام به شرح ذیل است:

شبکه پستی ، شبکه عظیمی است که چهارگوشه جهان را به یکدیگر متصل می‌نماید. پست بزرگترین شبکه توزیع فیزیکی در جهان به شمار می‏رود و یکی از اهداف تعیین هفدهم مهرماه (نهم اکتبر) به عنوان "روزجهانی پست" آگاهی بخشیدن به آحاد جامعه از نقش این نهاد خدمتگزار در زندگی روزمره آنان و سهم آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها است.

در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری گردیده است شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز حرکت به سوی استفاده و برخورداری از فناوری‌های روز و ارائه خدمات متنوع را از اهداف مهم خود تلقی کرده است و به عنوان گسترده‌ترین شبکه ارتباطات فیزیکی در کشور با عرضه خدمات مختلف پستی متکی بر فناوری‌های نوین ارتباطی، موفق شده‌است متناسب با نیازهای جامعه ، به بهترین نحو خدمات عمومی را گسترش دهد.

بی‌تردید پیشرفت کنونی شرکت ملی پست مرهون جدیت، مسئولیت‌پذیری و تعهد کارکنان صدیق این مجموعه است که هر ناممکنی را ممکن می‌سازند و با ارائه خدمات متنوع، روزآمد و فراگیر و بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از آن به یکی از مردمی‌ترین سازمان‌های ارتباطی کشور تبدیل گشته و دلیلی روشن بر حضور موثر، توانمند و باکیفیت پست در عرصه تعاملات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است.

اینجانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفدهم مهر ماه، روز جهانی پست از حضرت حی سبحان، سلامت، سعادت و سرافرازی تمامی کارکنان شرکت ملی پست به ویژه همکاران عزیزم در اداره کل پست استان لرستان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) خواستارم .

حاتم سلیمانی

مدیرکل پست استان لرستان

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 760908
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.