به گزارش ایرنا غلامرضا تاجگردون روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استیضاح فرآیند خاصی دارد و بعید می دانم به این موضوع کشیده شود ، نقطه ‌نظراتی نماینده عضو کمیسیون دارند ولی قالب نظر مجلس نیست و پیشنهاداتی ارائه‌ شده که دستور بررسی داده‌ایم زیرا معتقدیم دیوان محاسبات مراحل را قانونی طی کرده و گزارش را نیز به مجلس و مقامات عالی کشور داده ‌و به نظر بنده تخلفی از دیوان محاسبات در این امور صورت نگرفته است.
وی در خصوص سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به لرستان ادامه داد: مشکلات استان در جلسه امروز مطرح شد و بنا شد چند پروژه مهم استان را اولویت‌بندی کنند تا بتوانیم به‌عنوان اعضای کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس تا قبل از فصل بودجه که آذرماه سال جاری است این موضوع را پیگیری کنیم.
وی افزود: پنج تا 6 پروژه مهم و زیرساختی استان و کمک به تامین اعتبار آزادسازی قلعه فلک الافلاک و دره خرم‌آباد مطرح شد که امیدواریم بتوانیم در این راستا به استان کمک کنیم.
وی بیان کرد: اطلاعات و نگاه خوبی را مسئولان استان به اعضای کمیسیون بودجه منتقل کردند که این نگاه برای برنامه‌های آتی تأثیر دارد و امیدواریم بتوانیم در راستای تکمیل پروژه‌های استان کمک کنیم.
تاجگردون گفت: بنا شد مطالبی که جمع‌بندی می‌شود قبل از بودجه به دولت ابلاغ کنیم تا کمک شود و اگر دولت کمک نکرد در مجلس موردتوجه قرار می‌دهیم.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.