به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این دیدار آیت الله میرعمادی گفت : حضور اعضای کمیسیون در لرستان بسیار ارزشمنداست و برای لرستان برکات مفیدی خواهد داشت و اقدام قابل ستایشی است و از این عزیزان سپاسگزاری می کنم.
آیت الله میرعمادی همچنین افزود: با وجود دکتر خادمی استاندار لرستان، فضای همدلی و وحدت بسیار خوبی در لرستان بوجود آمده و انتظار داریم کمیسیون بودجه استان محروم لرستان را دریابند و در راستای رفع محرومیت لرستان توجه وافری داشته باشند که این استان بتواند به استان های توسعه یافته نزدیکتر شود.
استاندار لرستان نیز در سخنانی گفت: دکتر تاجگردون رییس محترم کمیسیون برنامه و بودجه در ایجاد توازن توسعه ای در سطح کشور بسیار خوب عمل کرده و انتظار هم میرود استان لرستان را با نگاه ویژه تری کمک نمایند و یقینا حضور ایشان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در لرستان نشان از حسن توجه ایشان است.
در شرایط کنونی بهترین موقع اعضای محترم کمیسیون در لرستان حضور یافتند و می تواند در بودجه 97 لرستان را یاری نماید.
و امیدوارم با این همدلی همه باعث رونق استان باشیم.

در ادامه دکتر تاجگردون اظهار داشت : لرستان یکی از استان های محروم کشور است. کمک به مناطق محروم در اولویت کار کمیسیون برنامه و بودجه خواهد بود و در خصوص رفع موانع سد بختیاری قول مساعد دادند.و مردم لرستان را شایسته خدمت دانست و گفت: توجه نماینده ولی فقیه در لرستان در توسعه لرستان و ایجاد همدلی بین مسولان ستودنی است.

دکتر خدابخشی نماینده الیگودرز در مجلس بیان نمود : لرستان توجه ویژه کمیسیون را می طلبد و از آیت الله میرعمادی، استاندار محترم لرستان ،اعضای محترم کمیسیون، دکتر سلاحورزی بخاطر حضور،همراهی و توجه شان تشکر میکنم.

در ابتدای دیدار نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله میرعمادی اقامه شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 757900
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.