به گزارش ایرنا جعفر بدری روز چهارشنبه در نشست تخصصی با شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد در سالن جلسات دادگستری لرستان افزود: رفع موانع کار دستگاه های اجرایی جزو برنامه های ثابت دستگاه قضایی است لذا مسئولانی که به فکر خدمات رسانی به مردم هستند همواره مورد حمایت مراجع قضایی قرار خواهند گرفت.
وی اظهار کرد: با ترکیب جدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم آباد و تدوین برنامه کوتاه مدت انتظار می رود خدمات رسانی بیشتری به مردم انجام شود.
رئیس کل دادگستری لرستان اصلاح مهندسی مبلمان شهری خرم آباد را ضروری خواند و افزود: اجرای موسیقی زنده محلی و فعالیت گروه های تئاتر شهری به مناسبت های مختلف در فضاهای عمومی و پارک ها تاثیر خوبی بر روحیه جوانان دارد.
وی گفت: جوانان امروز هنرهای تجسمی می خواهند و در برخی موارد فیلم و ثبت یک اثر هنری بسیار تاثیرگذار است.
رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر لزوم ایجاد یک فضای مناسب برای فعالیت دستفروشان افزود: باید نسبت به انتقال صنوف مختلف به شهرک صنوف خرم آباد اقدامات لازم انجام شود.
وی اظهار کرد: جمع آوری کودکان کار، معتادین متجاهر، رسیدگی و پیگیری مطالبات مردم، برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز از اقدامات ضروری شهرداری و اعضای شورای شهر است.

** برخی پیچ های درون شهری خرم آباد نیازمند اصلاح مهندسی
دادستان خرم آباد نیز در این نشست گفت: فعالیت های عمرانی توسط شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر باید پیگیری شوند چراکه مردم ساماندهی فضاهای سبز و مبلمان شهری را از شهرداری انتظار دارند.
سعید رازانی به برخی از نقاط خطرناک شهر خرم آباد اشاره کرد و افزود در برخی از پیچ ها باید اصلاح مهندسی صورت گیرد چراکه باعث بروز تصادفات درون شهری می شود.
وی بیان کرد: باید با همدلی و همکاری سیمای شهر را ساماندهی و برای آبادانی خرم آباد تلاش کنیم.

** 2 هزار و 500 میلیارد ریال بدهی شهرداری خرم آباد
شهردار خرم آباد نیز در این دیدار گفت: دادگستری و دستگاه قضا همواره ارتباط خوب و موثری با شهرداری داشته اند.
وحید رشیدی با اشاره به یکهزارو 200نیرو فعال در شهرداری خرم آباد افزود: تنها 70 درصد اعتبارات مصوب شهرداری تخصیص می یابد و این در حالی است که در طول چهارسال گذشته بدهی شهرداری از 380میلیارد ریال به 2هزارو 500میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی افزود: در زمینه ساماندهی دستفروشان همکاری لازم با نیروی انتظامی در سطح شهر انجام می شود.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.