به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمد محمودوند روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان پلدختر با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و تقارن آن با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس حرکتی الهی در راستای دفاع از آرمان ها و مبانی اسلام بود که به فرمان ولی فقیه زمان قدرت مجاهدین فی سبیل الله را در برابر دشمنان اسلام به منصه ظهور گذاشت.
وی گفت: به همین مناسبت و در راستای تجلیل از مقام شامخ ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس ، سپاه ناحیه پلدختر برنامه هایی تدارک دیده که از 31 شهریورماه آغاز شده و تا هفتم مهرماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی برگزاری شب خاطره در منزل والدین یکی از شهدای شهرستان ، اجرای رژه موتوری ، برگزاری یادواره های شهدا ، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک ،همایش نقش زنان ، نقش روحانیت ،نقش اصناف و بازاریان در دفاع مقدس را از برنامه های این هفته در شهرستان پلدختر عنوان کرد.
سرهنگ محمودوند ، اعزام راویان دفاع مقدس به مساجد و مدارس ،اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم ،ویزیت رایگان ،دیدار با خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران و شرکت کارکنان و بسیجیان و مسوولان ادارات در مراسم غبارروبی گلزار شهدا در سراسر شهرستان را از جمله دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس ذکرکرد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشارهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.