به گزارش خبرآنلاین لرستان، پیمان کرموندی افزود: برنامه های آموزشی عملی و تئوری جداگانه نیز جزو موارد برنامه ریزی شده این سری برنامه ها می باشد.

کرموندی ادامه داد: امید است امسال بتوانیم حداقل 12 برنامه ازاین برنامه ها را عملیاتی کنیم.
مسوول کمیته آموزش و کمیته مربیان هیئت کاراته استان تشریح کرد: اولین برنامه استایج داوری زیر نظر یکی ازمدرسین داوری جهانی با حضور 60 نفر شرکت کننده در لرستان است که اقدامی سابقه در تاریخ کاراته استان محسوب می شود. برنامه دوم شامل یک دوره استایج حقوق ورزشی، سایر برنامه ها شامل کلاس ارتقا داوری تا حد ممتازو بر گزاری کلاس مربیگری می باشد.

پیمان کرموندی سطح فنی کاراته استان را در مقابل سایر استانهای صاحب نام اینگونه ارزیابی کرد:ستارگان ،کاراته کاران مربیان خوبی دراستان داریم اما به علت عدم هماهنگی لازم ورزشکاران و مربیان، کاراته بازان برای تیم های استانهای دیگر مسابقه می دادند در نتیجه عایدی برای استان نداشت اما اکنون طبق برنامه مدیریتی استاد قندی رییس جدید هییت کاراته استان با متمرکز شدن این انرژی ها برای لرستان مطمئن باشید در سطح فنی نام و پرچم لرستان در ایران بالا خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته قهرمان لیگ برتر کشور بودیم،خاطر نشان کرد: طی 4 سال آینده استان لرستان یکی از لیگهای برتر کاراته کشور خواهد شد و پتانسیل این را نیز داریم در سوپر لیک تیم داشته باشیم و رقابت کنیم.

پیمان کرموندی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: به قول مقام مغظم رهبری رزم لرها علاوه بر اینکه شنیدنی ست بیشتر دیدنی ست لذا ورزشکاران ما از لحاظ انرژی در رقابت ها از پتانسیل بالایی برخوردار هستند وقول می دهم در رنکینگ کمتر از ده قراربگیریم.


عکس/ امین ساکی

 

46

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 741497
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.