به گزارش خبرآنلاین لرستان، هوشنگ بازوند در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان و پرسنل این شرکت اظهار داشت:مهندس مصلحتی مجری برق رسانی روستایی کشور همواره از کارآمدترین مدیران حوزه خدمت رسانی به روستاها و بویژه مناطق محروم بوده که از حضور و تلاش ایشان در استان لرستان سپاسگزاریم.

 

هوشنگ بازوند افزود: نکته قابل توجه این است که امسال کل اعتبارات برق رسانی روستا ها حدود 80میلیارد تومان اعتبار بوده که مهندس مصلحتی 22 میلیارد تومان این بودجه را به استان لرستان اختصاص دادند که نشان از توجه خاص ایشان به مناطق محروم و استان است.

 

بازوند تصریح کرد:اگر سال گذشته قول دادیم این پروژه یکساله انجام می شود حتما به پشتوانه مهندس مصلحتی بوده و نیز پشتکار و زحمات مهندس خودنیا و پرسنل زحمتکش شرکت توزیع برق که علی رغم مشقت های فراوان این پروژه را عملیاتی کردند.

 

وی خبر داد: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های برق رسانی روستایی کشور محسوب می شود که یک پروژه راهداری نیز محسوب می شود.

 

استاندار لرستان در تشریح این پروژه افزود: حدود 66 کیلومتر طول خط انتقال این پروژه بوده و دکل های مستقر شده نیز هرکدام با زحمات زیادی با اعتباری معادل 120 میلیون تومان هزینه، نصب شده اند که نشان از توجه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم است.


بازوند افزود: درکل تعداد 170 روستا از استان با مساعدت توانیر و شرکت توزیع برق رسانی شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.


استاندار لرستان در ادامه سخنان خویش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، تولید و اشتغال را اصل برنامه مدیریتی مدیران عنوان کرد و با اشاره برخی اختلافات و کشمکش های شخصی که عموما در غالب سیاه نمایی و مطالبات شخصی برخی افراد شکل می گیرد، افزود: رسالت ما تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی ست که این امر محق نمی شود مگر با جذب سرمایه گذران و رفع موانع سرمایه گذاری لذا به صرف اینکه شخص دلخواه ما مدیر یا مسندی در دستگاه دولت نیست نباید راه را بر سرمایه گذار و توسعه استان بست که خیانت به مردم است.


هوشنگ بازوند تاکید کرد: مطالبه اصلی مردم رفع بیکاری و بهبود اقتصاد است که با شعار وسیاه نمایی برطرف نمی شود لذا انتصاب، ابقا و جابه جایی مدیران صورت مساله را عوض نمی کند بلکه هر مدیری درچهارچوب اختیارات دولت موظف به رسیدگی به مردمی ست که با آگاهی و اعتماد پای صندوق های حضور پیدا کردند

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 733902
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.