علی نظری شیخ‌احمد در بازدید از واحدهای کارگاهی شهرک صنعتی شماره یک اردبیل اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حمایت از صنایع کوچک و طرح‌های زودبازده اقدام به ساخت واحدهای کارگاهی با متراژهای کوچک کرده که سبب تسریع در امر اشتغال شده است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم این شرکت توجه جدی به مقوله کاهش زمان و هزینه بهره‌برداری در صنایع کوچک است که از این جهت احداث واحدهای کارگاهی کوچک و آماده واگذاری یکی از مهمترین و موفق‌ترین برنامه‌های سالیان اخیر در بخش اشتغال در استان اردبیل است.

نظیر شیخ‌احمد بیان کرد: احداث و واگذاری این واحدهای کارگاهی در بیشتر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته انجام شده و باعث رونق صنایع کوچک شده که بدون نیاز به سرمایه‌گذاری کلان ، به امر تولید مشغول هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: از 168 واحد کارگاهی احداث شده 160 واحد کارگاهی به متقاضیان برای فعالیت تولیدی و صنعتی به صورت نقد و اقساط واگذار شده است تا این امر گامی در راستای توسعه اشتغال و تولید در استان و تحقق شعار سال باشد.

وی با اشاره به اشتغال 948 نفر در این واحدهای کارگاهی افزود: از 160 واحد کارگاهی در حدود 139 واحد به بهره‌برداری رسیده و به فعالیت تولیدی و صنعتی مشغول بوده و مابقی واحدهای کارگاهی در حال نصب ماشین‌آلات هستند که بعد از اتمام این امر و تجهیز واحدها فعالیت آنها نیز آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل راه‌اندازی واحدهای تولیدی را گامی در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: افزایش تولید از محورهای مهم تحقق منویات مقام معظم رهبری بوده که با راه‌اندازی و حمایت از واحدهای کارگاهی تلاش می‌کنیم در این زمینه گام‌های جدی و اساسی را برداریم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 732791
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.