محمدرضا محمدی در مراسم افتتاح ساختمان جدید امورمالیاتی لرستان که با حضور وزیراطلاعات انجام شد، اظهار داشت: برای این پروژه در مجموع 7میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه 1.5میلیاردتومان از این اعتبار از اعتبارات استانی تامین شد، خاطرنشان کرد: مابقی این اعتبار از محل اعتبارات دولت تامین شد.

مدیرکل امورمالیاتی لرستان افزود: کلنگ این پروژه از سال 87 بر زمین زده شد و تا سال 93 تنها 20 درصد آن پیشرفت فیزیکی داشت که بعد از آن با جذب اعتبارات دولتی تکیمل و امروز به بهره‌برداری رسید.

محمدی عنوان کرد: مساحت زیربنای این ساختمان 3400مترمربع است که با تاسی از فرمایشات مقان معظم رهبری و در راستای سیاست‌های کلان ایجاد و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به کسب درآمد 307میلیاردتومانی در سال 95، بیان کرد: این مقدار در مجموع 85درصد درآمدهای استان لرستان را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل امورمالیاتی لرستان گفت: در جهت توسعه شهری نیز از محل مالیات و ارزش افزوده، 85میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت کردیم.

محمدی تصریح کرد: پیش از این همکاران ما در ساختمان‌های استیجاری به مردم ارائه خدمات می‌دادند و با افتتاح این ساختمان این مشکل رفع و مقرر شده تا هیات‌های حل اختلاف مالیاتی، اجرا و وصول در این اداره مستقر شوند.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 730342
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.