به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر ساکی در اولین برنامه حضور در این شهرستان با سید حمید کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای دیدار کرد.محوریت این دیدار که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر انجام گرفت پیگیری مشکلات مردم به ویژه در حوزه ی درمان بود.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار بر افزایش تعداد پزشکان و امکانات درمانی شهرستان پلدختر و بخش معمولان تأکید کرد.

سیدحمید کاظمی ابراز داشت: شهرستان پلدختر به دلیل شرایط جغرافیایی که دارد در طول بیش از نیمی از سال میزبان جمعیت زیادی از عشایر کوچ رو می باشد. وی عنوان کرد: علاوه بر این برخی از شهر ها و بخش های استان های همجوار به دلیل بعد مسافت و قرابت فرهنگی برای مراجعات متعدد خود به شهرستان پلدئختر مراجعه می کنند.

کاظمی تأکید کرد: بر این اساس می طلبد که به این شهرستان نگاه ویژه ای صورت گیرد. وی ادامه داد: دکتر ساکی از مدیران عملیاتی و جهادی استان است و ما انتظار داریم مانند همیشه در رفع محرومیت های این شهرستان تلاش بیشتری اتخاذ نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این دیدارعنوان کرد: ما تمام تلاش مان توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در اقسا نقاط استان است.

دکتر ساکی ابراز داشت: شهرستان پلدختر در مسیر جاده ی ترانزیت جنوب قرار دارد وحوادث به وجود آمده بار مراجعات درمانی این شهرستان را بیشتر می کند.

دکتر ساکی گفت: معمولان نیز از شهرهای پر مراجعه با جمعیت قابل اعتنا می باشد و در برنامه توسعه امکانات بهداشتی درمانی قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین عنوان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و همه ی ما وظیفه داریم تا حد امکان با تلاش های شبانه روزی مشکلات مردم را مرتفع سازیم.

دکتر ساکی گفت: البته در این مسیر همواره مشکلات کمبود بودجه مانعی برای انجام امور است که از نمایندگان محترم مردم استان در مجلس انتظار می رود با رای زنی های لازم اعتبارات لازم را جذب کنند.

در این دیدار دکتر بابایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر گزارشی را از مشکلات حوزه زیر ساختی و نیروی انسانی ارائه داد. وی همچنین خواستار حمایت بیشتری رئیس دانشگاه برای رفع مشکلات این شبکه شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726067
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.