به گزارش ایرنا سید حمید رضا کاظمی روز شنبه در دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی پلدختر با خانواده شهدا به مناسبت هفته دولت افزود: شهدای انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان ها و ارزش ها همواره ثابت قدم بودند و در این راه از جان، مال و خانواده خود گذشتند.
وی اظهار کرد: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل حمله دشمن ایستادند و با ایثار و از خود گذشتگی از دین، سرزمین، ناموس و کیان جمهوری اسلامی دفاع کردند و امروز همین شهدا الگوی جوانان مدافع حرم شده اند.
فرماندار پلدختر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی مناسب برای تجدید پیمان دوباره با شهدا دانست و گفت: شهدا پشتیبان معنوی مسئولان در ارایه خدمت به مردم هستند.
نعمت الله دستیاری افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف دستگاه های فرهنگی است که باید در این زمینه برنامه ریزی های بهتر و تلاش مضاعفی انجام شود.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا باید سرلوحه کار مسئولان باشد، اظهار کرد: این دیدارها و تجدید میثاق با شهدا موجب دلگرمی مسئولان است چراکه همه در مقابل این ایثار و از خود گذشتگی خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه داریم.
در این دیدار مسئولان از خانواده های شهدای دولت شامل شهیدان کریم سعیدی فر، بهمن یار بخشی، فیض اله فیضی و رضا زینی وند با اهدای لوح تجلیل کردند.
شهرستان پلدختر 312 شهید و 19 آزاده به میهن اسلامی تقدیم کرده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.