علی شاهرودی روزشنبه درحاشیه بهره برداری از این طرح صنعتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد در زمینی به مساحت چهارهزارمتر مربع با زیربنای یک هزار و 100 مترمربع در شهرک صنعتی بروجرد احداث شده است.
وی افزود : این واحد سالانه12هزارو 250 تن نشاسته گندم، گلوتن و گلوکزتولید می کند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد مجموع واحدهای صنعتی بزرگ وکوچک این شهرستان را 530 واحدعنوان کرد وادامه داد: بنا به دلایل مختلف هم اکنون بخش عمده ای از این واحدها غیر فعال و نیمه فعال می باشند.
شاهرودی بیان کرد: با بهره برداری ازاین واحد صنعتی زمینه اشتغال 15 جوینده کاراین شهرستان فراهم شده است.

*** یک طرح هادی روستایی در بروجرد افتتاح شد
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بروجرد گفت: این طرح هادی روستایی درروستای قره سو بروجرد شامل 12هزارمترآسفالت در2 فازمختلف است.
سید محمدحسین ریاضتی مجموع هزینه آسفالت این روستا را درمجموع سه میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: دراین هفته همچنین طرح هادی آسفالت روستای والانجرد این شهرستان با سه میلیارد ریال اعتباربه بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار کرد: درراستای اجرای این طرح 11 هزار و 500 مترازخیابان های این روستا آسفالت و 500 متر نیز جدول کاری شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بروجرد بیان کرد:تا کنون طرح هادی روستایی در75 روستای بالای 20 خانوار بروجرد اجرا شده و70 درصد جمعیت روستایی معدال 50 درصد مجموع روستاهای این شهرستان طرح هادی روستایی درآنها اجرا شده است.
ریاضتی تاکید کرد: نقشه طرح هادی روستایی در144 روستای بالای 20 خانوار اجرا شده است.

*** یک واحد آموزشی در بروجرد افتتاح شد
مدیرآموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: واحد آموزشی سه کلاس در روستای سراب زارم این شهرستان درزمینی با زیر بنای 300 مترمربع با حمایت خیرین احداث و به بهره برداری رسیده است.
شهاب روزبهانی افزود: برای احداث این واحد آموزشی سه میلیارد ریال هزینه شده که 800 میلیون ریال حمایت خیرین و2میلیارد و 200میلیون ریال نیز از محل درآمدهای دولتی و ملی هزینه شده است.
به گزارش ایرنا در آیین بهره برداری از این طرح امام جمعه بروجرد، معاون استاندار لرستان وفرماندار شهرستان، علا الیدن بروجردی نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند.
بروجرد با بیش از 350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع و دومین شهرستان پرجمعیت این استان است.
دوم تا هشتم شهریوردرتقویم کشورایران به مناسبت انفجاردفترنخست وزیری درهشتم شهریورسال 1360 و شهادت شهیدان محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنرنخست وزیربه عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.