به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر افزود:
آمریکا در حالیکه ایران را تروریست می داند که بیش از ١٧هزار شهید قربانی ترور دارد.
وی اظهار کرد: اگر دنیا می خواهد از شر تروریسم در امان بماند باید آمریکا را از حمایت هایش از تروریسم منع کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تروریسم ریشه در آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد چراکه منافقین و داعش مورد حمایت مالی، نظامی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا هستند.
وی بیان کرد: آمریکا آتشی را با نام تروریسم در منطقه برافروخت و برجان مسلمانان انداخت اما اکنون این آتش گریبان گیر خودشان شده است.

** مدیریت جهادی کلید حل تمام مشکلات است
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه مدیریت جهادی را کلید حل تمام مشکلات کشور دانست و گفت: چهار سال دولت یازدهم به سرعت گذشت و چهار سال بعدی نیز می گذرد لذا مسئولان باید برای برآورده کردن مطالبات مردم تلاش کنند.
آیت الله میرعمادی اقدام انقلابی و جهادی را برای رفع مشکلات کشور ضروری خواند و افزود: با تلاش و کوشش در چهارسال پیش رو می توان مشکلات مردم را برطرف کرد.
وی گفت: مهم ترین تلاش و جهت گیری دولت با توجه به آغاز برنامه ششم توسعه باید اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تسهیل در زندگی مردم باشد.
امام جمعه خرم آباد با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر ساده زیست بودند و از این رو الگوی دولتمردان قرار گرفته اند و سلامت اعتقادی و اخلاقی، تلاش برای خدمت به خلق، توجه به محرومان از ویگکی های این 2 شهید بوده است.

** تیراندازی در مراسم عزا و عروسی معنی ندارد
امام جمعه خرم آباد با اشاره به افزایش درگیری های مسلحانه و محلی در لرستان گفت: در پنج ماه نخست امسال این درگیری ها حدود ٢٠ کشته و ٥٠ زخمی داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش زیادی داشته است.
وی ادامه داد: چه معنا دارد در مراسم عروسی تیراندازی شود و باید اقدامات پیشگیرانه لازم صورت گیرد.
آیت الله میرعمادی افزود: متاسفانه در مدت اخیر افزایش تصادفات را در استان شاهد بودیم که اگر توجه نشود ممکن است دیگر متوجه جامعه شود.

**دستاورد دعای عرفه معرفت به خدا و نفس است
نماینده ولی فقیه با اشاره به برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم آباد گفت: روز عرفه روز نیایش، دعا، بارش رحمت است و دعای عرفه گفت و گوی عارفانه بنده با خدا است و انسان رسم عبودیت و بندگی را در این روز نشان می دهد.
٣٢١٠/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.