به گزارش خبرآنلاین لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: میزان مبتلا شدن به بیماری‌های قلبی در لرستان دو درصد از مقدار میانگین کشور بیشتر است.

وی افزود: علت بزرگ این امر مصرف زیاد گوشت قرمز در بین مردم است و باید با ایجاد فرهنگ‌سازی در این رابطه، زمینه را برای کاهش مصرف گوشت قرمز و افزایش مصرف ماهی فراهم می‌شود.

استاندار لرستان با تاکید به ضرورت ایجاد بازارچه فروش ماهی در لرستان خاطرنشان کرد: با احداث این بازارچه، ماهی با قیمت مناسب به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد و تمایل آن‌ها برای مصرف ماهی بیشتر می‌شود.

بازوند در ادامه با احداث رستوران‌ غذاهای دریایی اشاره کرد و گفت: رستوران‌های بیشتری باید در استان ایجاد شوند و برای تحقق این امر نیز نیازمند ارائه تسهیلات و خدمات به کسانیکه که برای انجام این کار تمایل دارند، است.

وی در ادامه با تاکید بر برندسازی محصولات کشاورزی در لرستان، تصریح کرد: لرستان در زمینه تولید محصولات کشاورزی ظرفیت‌های خیلی خوبی دارد که اگر از آن استفاده شود، ایجاد اشتغال و اقتصاد استان لرستان به توسعه می‌رسد.

استاندار لرستان با بیان اینکه برندسازی محصولات کشاورزی در استان نیازمند سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های استان لرستان باید جور بخش خصوصی را بکشند تا این امر‌ محقق شود.

 

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 716474
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.