حمیدرضا شهرکی در جمع اصحاب رسانه استان با بیان این مطلب به مراحل احداث پایانه ها اشاره کرد وافزود: نخست باید مکان یابی مناسب این پایانه‌ها در شورای معماری و شهرسازی بررسی شده و در خصوص آن تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز باید معیارهای فنی اجرایی که براساس توافق وزارت راه و شهرسازی و سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور تعیین شده است برای اجرایی شدن پایانه ها در نظر گرفته شود.

شهرکی یادآورشد: بحث دسترسی و ارتباط آن با شبکه حمل و نقل درون شهری از مشکلاتی است که درجریان بازدید از پایانه برون استانی جدیدالتاسیس خرم‌آباد مشاهده کردیم .

وی باتاکید برضرورت رعایت برخی معیارها برای دستیابی به خدمات مناسب در ابتدا و انتهای سفر گفت: در واقع رسالت پایانه ها ارائه خدمات مناسب در ابتدا و انتهای سفر است.

شهرکی با بیان اینکه بخش اعظمی از ملاحظات فنی در خصوص پایانه خرم آباد توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پیگیری شده است، خاطر نشان کرد: اگر سرمایه گذار پایانه خرم آباد بر افتتاح این پروژه اصرار می کند حتما باید قبل از افتتاح آن ملاحظات فنی لازم را رعایت کرده و درصورت لزوم آنها را اصلاح کند چون رضایت مردم مهم است وبایدرضایت آنها را در نظر گرفت .

وی با بیان اینکه مردم برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بحث کیفیت سفر را در نظر می گیرند، ابراز داشت: رویکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توسعه پایانه‌های متمرکز و غیرمتمرکز است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 715222
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.