اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان،امیررضا محمدی نژاد اظهار داشت: ماموران اجرایی اداره محیط زیست شهرستان پلدختر در پی گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز در منطقه میانکوه غربی کومه هایی(کوله ها) را که شکارچیان غیرمجاز برای شکار پرندگان کبک و تیهو درست کرده بودند،برخورد کردند .
وی افزود: ماموران این اداره در این گشت موفق شدند تمام کومه های شکارچیان را تخریب و منطقه را پاکسازی کردند .
رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: .متاسفانه شکارچیان برای راحتی شکار جمعی پرندگان اقدام به ساخت کومه در مسیر آبشخور پرندگان می نمایند که زیبنده و شایسته انسانیت نیست .
محمدی نژاد افزود: شکارچیان به وسیله کومه ها، پرندگان تشنه ای را که از شدت گرما و تشنگی به چشمه ها پناه می آورند در یک اقدام غیر اخلاقی و دور از انسانیت آماج گلوله ساچمه زنی قرار می دهند .
وی گفت: شکارچیان داخل کومه خود را استتار نموده و مبادرت به شکار بی رحمانه و قتل عام پرندگان می کنند .
وی خاطر نشان کرد:در صورت شناسایی این گونه شکارچیان با آنها به شدت برخورد و با اشد مجازات مواجه آنها به سه ماه تا دوسال حبس محکوم می شوند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر از دوستداران محیط زیست خواست درصورت مشاهده این گونه موارد مراتب را باسامانه 1540 اطلاع دهند .
محمدی نژاد افزود: بر این اساس شکارچیان بی رحم بدانند که در صورت اقدام به تخلف بزودی در دام ماموران اجرایی محیط زیست شهرستان گرفتار خواهندشد و با تمام توان با آنها برخورد قانونی می شود .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 713656
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.