به گزارش ایرنا خبرنگارایرنا حجت الاسلام حمید رضا مهدوی ارفع یکشنبه شب درمراسم سالگرد قبول قعطنامه 598 وسالروز آغازعملیات مرصاد در حسینیه شهدای ثارالله فاز2 شهرک اندیشه بروجرد افزود: دوران دفاع مقدس اگر چه به پایان رسیده ولی گنج نهان آن تازه سرازخاک بیرون آورده است.
به گفته وی در دوران دفاع مقدس با دست خالی به جنگ استکبارجهانی رفتیم و با تکیه وتوکل به قدرت خدواند متعال واعتقاد به نصرت ویاری او پیروزمیدان نبرد شدیم.
وی اظهار کرد: امنیت، آسایش و رفاه امروز در گرو رشادت ها و شهادت های دوران دفاع مقدس است و این موضوع را باید به درستی درک کنیم.
دبیر شورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) اضافه کرد: در دروان دفاع مقدس امام خمینی (ره) ملت ایران را به نصرت خداوند توجه می داد ومردم نیز به این باور عمیق فکری رسیده بودند و با گذشتن از جان و مال خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
حجت الاسلام رافع بیان کرد: استقامت ملت ایران در برابراستکبار جهانی سرتا پا مسلح یک کارالهی واقدام انقلابی بود زیرا درآن زمان ما حتی سیم خاردار نیزنداشتیم ولی توانستیم در مقابل دشمن با سلاح ایمان مقاومت کنیم.
وی ادامه داد: امروز ملت ایران دارای قدرت بالای نظامی است و با موشک های بسیار دقیق نقطه زن مقر فرماندهی داعش را در سوریه هدف قرار می دهد.
دبیرشورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) اضافه کرد: امروزتمام کشورهای منطقه درجنگ و خونریزی به سر می برند ولی به برکت مجاهدت های رزمندگان مقاومت اسلامی درآن سوی مرزها امنیت، آسایش و آرامش در ایران اسلامی حاکم است.
حجت الاسلام رافع گفت: امام خمینی(ره) با پذیرش قعطنامه اگرچه جام زهر را نوشید ولی یک تهدید را به فرصت تبدیل کرد زیرا درآن زمان اگرامام(ره) تن به پذیرش قعطنامه نمی داد اختلافات داخلی کشور را نابود می کرد.
وی با اشاره به اینکه باید از پذیرش قعطنامه درسهایی بیاموزیم اظهار کرد: بعد از پذیرش قعطنامه دشمن از این فرصت استفاده کرد و با نفوذ منافقین قصد ضربه زدن به نظام را داشت که رزمندگان دلیرایران اسلامی درعملیات مرصاد آنها را نابود کردند.
وی افزود: درس عبرت آموزقعطنامه 598 این بود که ما یک ذره مقاومت را کم کردیم وباعث شد که دشمن به قصد ضربه زدن اقدام کرد.
دبیر شورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا(عج) بیان کرد: عملیات مرصاد زمانی رخ داد که ارتش، سپاه و بسیج درآمادگی کامل بودند و فقط یک ذره ادبیات انقلابی کمرنگ شد که نزدیک بود ضربه سختی از دشمن بخوریم.
حجت الاسلام رافع ادامه داد: در قضیه برجام نیز استقامت و مقاومت کم رنگ شد و به جای اعتماد به رهنمودهای رهبر انقلاب به عهد بد دشمنان و آمریکا اعتماد کردیم.
وی گفت: ملت ایران با ادبیات انقلابی دنیا را مات و مبهوت کرد براین اساس نباید فهم انقلابی را با دیپلماتیک عوض کنیم زیرا این خواسته دشمنان است.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس با ایستادگی هشت ساله درمقابل دشمنان آنها را مایوس و به شکست رساندیم گفت: اگر از دشمن هراسان باشیم و درمقابل او ضعف نشان دهیم دشمن هر روز گستاخ تر خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم سالگرد قبول قعطنامه 598 و سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد در حسینیه شهدای ثارالله فاز 2 شهرک اندیشه به همت پایگاه مقاومت شهید علی حسن نوری برگزار شد.
7190/7273 خبرنگار:علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.