به گزارش خبرآنلاین لرستان،در شروع این بخش دکتر عباس زاده معاون آموزش، گزارش جامعی را از عملکرد معاونت تحت مدیریت خود در قیاس چند ساله ارائه داد. مضمون این گزارش کیفیت آموزشی، وضعیت دانشجویان و موفقیت های حوزه آموزش بود. پس از این گزارش آخرین وضعیت آموزشی به ویژه در حوزه ی ارتباط موثر رئیس دانشگاه و اعضای هیأت علمی و میزان تبادل نظر مورد ارزیابی قرار گرفت.
دکتر رحیمی به نمایندگی از معاونت آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه در خصوص طرح تحول آموزش در دانشگاه علوم پزشکی، ضمن تشکر از زحمات پرسنل این مجموعه خواستار تلاش بیشتر معاونت آموزش شد. وی مشارکت خوب کلیه ی روسای دانشکده ها را در اجرای برنامه تحول آموزش از دیگر نقاط قابل تقدیر معاونت آموزشی قلمداد کرد. دکتر رحیمی در پایان مجموع عملکرد معاونت آموزش را قابل قبول عنوان کرد.
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان مجموعه ی دیگر دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود که در ادامه گزارش عملکرد خود را توسط دکتر دریک معاون بهداشتی دانشگاه ارائه نمود. در این گزارش عمده ی فعالیت های معاونت بهداشتی دانشگاه در راستای برنامه های طرح تحول سلامت در شهر و روستا عنوان شد.
پس از ارائه گزارش معاونت بهداشتی دکتر رضوی مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت ارزیابی های لازم را انجام و عملکرد این معاونت را به ویژه در حوزه ی کاهش آمار سزارین و مرگ و میر مادران باردار مثبت و قابل قبول عنوان کرده و البته خواستار تلاش بیشتر دست اندرکاران حوزه ی بهداشت شد.
دکتر اسدبیگی نیز به نمایندگی از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عملکرد کلی این مجموعه را ارائه نمود و در پایان مورد پایش قرار گرفت که در مجموع وضعیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حوزه غذا و دارو قابل قبول عنوان شد.
در بخش بعدی از جلسه نوبت به دکتر آسترکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان رسید تا عملکرد معاونت تحت مدیریتش را در جلسه عنوان کند. در ادامه نقاط ضعف و قوت این معاونت نیز مورد بررسی قرار گرفت.
معاونت دانشجویی فرهنگی موضوع ادامه بحث ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود که پس از ارائه گزارش توسط دکتر شیخیان معاون دانشجویی فرهنگی صورت گرفت. محور این ارزیابی بررسی وضعیت رفاهی دانشجویان، سرانه ی فضاهای فرهنگی و ورزشی بود.
نادر همتی قائم مقام رئیس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه عملکرد معاونت اجتماعی دانشگاه را عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان برنامه ارزیابی عملکرد استان لرستان، شرایط این استان را در بحث محرومیت ویژه قلمداد کرد. دکتر ساکی همچنین در مورد بودجه های هزینه شده از بخش فرهنگی در سایر حوزه ها عنوان کرد: متأسفانه ما در سایر معاونت ها و حوزه ها با مشکلات عدیده مواجه هستیم و گاها ناچاریم بخشی از این بودجه را برای رفع سایر مشکلات هزینه کنیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ابراز امیدواری کرد که بتوان با استفاده از نتیجه ی پایش صورت گرفته نتایج بهتری را برای دانشگاه رقم زد.
در پایان نشست نیز مهندس موهبتی معاون برنامه ریزی هماهنگی حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حضور تمامی حضار تشکر و پایان جلسه را اعلام نمود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 699890
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.