به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز چهارشنبه در آئین معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاباسلامی لرستان که در محل سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، افزود: بنیاد مسکن نهادی انقلابی و ارزشی است که نیازمند نیروهای ارزشی و مومنی بوده تا اینگونه خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و روستایی با سرعت و شتاب ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن لرستان نیز تاکنون توانسته است با سلامت تمام به مردم محروم خدمت رسانی کند اظهار کرد: در سالی که با عنوان سال تولید و اشتغال نام نهاده شده باید به فکر اشتغال پایدار روستایی بود تا بتوان به ماندگاری در روستاها کمک کرد.
آیت الله میرعمادی همچنین گفت: همانگونه که تلاش های صورت گرفته در بخش مسکن روستایی توانسته در مهاجرت معکوس به روستا اثرگذار باشد ایجاد اشتغال روستایی نیز می تواند با تقویت توان تولیدی روستاها به ماندگاری جمعتی روستاها در روستا کمک کند.
امام جمعه خرم آباد یادآور شد: در صورت واگذاری تمام امور روستایی روستاها به بنیاد مسکن این امیدواری وجود دارد که بنیاد مسکن بتواند منشا بالندگی و پویایی شود.
وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن نهادی مقدس است گفت: بنیاد مسکن مولود انقلاب اسلامی و یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که امروز به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده است.
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان روز چهارشنبه با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد که در این مراسم از خدمات فرهاد خاکی پور تقدیر و مسعود رضایی به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان معرفی شد.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.