به گزارش ایرنا سردار علی مویدی روز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار کرد: در حال حاضر در راستای مبارزه با مواد مخدر خلاء قانونی وجود دارد و موانع پیش رو باعث شده تا ماندگاری و پایداری خروجی این اقدامات برای مردم محسوس نباشد چراکه بعد از پاکسازی آرامش نسبی مقطعی در محلات حاکم می شود ولی این آرامش پایدار نیست.
وی بیان کرد: نقش دستگاه های مرتبط در مبارزه با مواد مخدر در هنگام اجرای طرح باید به خوبی دیده شود تا ماندگاری و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.
سردار مویدی ادامه داد : در لرستان بیشترین زحمات در حوزه پاکسازی محلات از مواد مخدر انجام شده ولی چون بقیه دستگاههای مسئول پشتیبانی نکردندموفقیت چشمگیری حاصل نشده است.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه نقش سمن ها و خیرین نیز در این راستا قابل توجه است،ادامه داد :در لرستان شبکه های پیچیده و گسترده مواد مخدر متلاشی شده به طوریکه اثرات آن در استان های همجوار و کشور دیده شده است.
وی از توزیع ناعادلانه اعتبارات صدا وسیما در بین استانها نیز انتقاد کرد و گفت: علاوه بر اینکه اعتبارات برنامه های مبارزه با مواد مخدر استان به صورت ناعادلانه در سطح استان ها پخش می شود این برنامه ها نیز به صورت مقطعی تهیه می شود.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
7264/7274/6060
خبرنگاران:بهزاد سلاحورزی و مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.