اسمااسماعیل پور،خبرآنلاین لرستان، برزو الیاس زاده در جلسه ساماندهی امور سالمندان شهرستان پلدختر اظهار داشت:شهرداری های پلدختر و معمولان هر کدام در شهر خود جهت گذراندن اوقات فراغت سالمندان یکی از بوستان های مناسب آن شهر معرفی کنند تا هر کدام از سالمندان که تحت پوشش بیمه نیستند شناسایی و به بیمه سلامت معرفی شوند.
وی افزود: طی 20 تا 25 سال آینده جمعیت سالمندان در کشور به 25 درصد می رسد که ضرورت دارد برای رسیدگی به سالمندان و آسایش و رفاه آنها برنامه ریزی درستی مدون شود.
رئیس اداره بهزیستی پلدختر با بیان این که بیشتر مصوبات جلسه های گذشته انجام نشده است گفت: دستگاه ها و ادارات برای تشکیل بانک اطلاعاتی برای سالمندان کاری انجام نداده اند و اداره مسکن و شهرسازی برای تامین مسکن سالمندان اقدام کند .
الیاس زاده افزود: سالمندان با وجود شرایط جسمی به دلیل اقتضا و کهولت سن نیازمند رسیدگی ، محبت و آرامش هستند که جامعه و خانواده ها باید این آرامش را برای این قشر از نظر عاطفی فراهم کنند .
رئیس اداره بهزیستی پلدختر گفت: توجه به سلامت جسمی و روحی سالمندان و ایجاد امکانات مناسب برای رفاه آنان و آموزش شیوه زندگی سالم حمایت از این قشراست که به سلامت جامعه نیز کمک می کند و این موضوع نیازمند همکاری تمام دستگاه ها است .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 694990
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.