مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این تعداد لوح فشرده را مربوط به 2 سال اخیر دانست و گفت: جمع آوری این محصولات هدف نهایی ما نیست بلکه نهادینه کردن فرهنگ استفاده از محصولاتی است که با خرید آنها به ایجاد اشتغال پایدار کمک می شود.
اعظم روانشاد افزود: مهمترین اقدام در مبارزه با فعالیت های غیر فرهنگی، استقبال نکردن مردم از این محصولات است و به صراحت باید گفت که همین موضوع می تواند خسارات جبران ناپذیری را به صنعت سینمای کشور وارد کند.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد کاهش چشمگیر عرضه محصولات غیرمجاز در سطح شهر هستیم، اظهار امیدواری کرد که با تجمیع ظرفیت های موجود، همکاری همه دستگاه های فرهنگی و همکاری گسترده مردم روزی برسد که دیگر شاهد فعالیت های غیرمجاز و غیراخلاقی فرهنگی در کشور نباشیم.
روانشاد نظارت را مهمترین ابزار مجموعه ارشاد درخصوص مبارزه با عرضه غیرمجاز محصولات فرهنگی دانست و افزود: همین موضوع موجب کاهش میزان جرائم در این حوزه شده است.
وی گفت: ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی با همکاری اداره ارشاد شهرستان خرم آباد با افرادی که فعالیت های غیر مجاز دارند برخورد می کند.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.