به گزارش ایرنا محمد جعفر بدری روز چهارشنبه در بزرگداشت شهدای هفتم تیر، شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه مکتب تاریخ انقلاب اسلامی همواره از 2 جریان نفاق و تحجر آسیب دیده است، افزود: امروز داعش ادامه راه جریان نفاقی است که اوایل انقلاب اسلامی دست به گریبان آن بود؛ این جریان به هر وسیله ای برای کسب قدرت و تامین منافع شخصی متوسل می شود.
وی با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم است، گفت: عده ای از مقامات کشور تقدیم انقلاب شده اند و جای تعجب دارد که غرب چگونه در باره این کشور اینگونه قضاوت می کند.
وی افزود: مواضع اصولی کشور حمایت از گروه هایی است که با هدف خدمت به مردم در حال مبارزه هستند.
بدری بیان کرد: آمریکا در سوریه دست به خشونت می زند و اعلام می کند جریان معتدل بوده و در حمایت از مردم اقدام می کند این در حالیست که جریان معتدل را در بحرین شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: دنیای غرب و قدرت های بزرگ معنای دوگانه ای از تروریست ارایه می کنند چراکه این گروهک ها در تهران عده ای از مردم عادی و بی گناه را مورد هدف قرار داده اند.
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: تاریخ زندگی شهید بهشتی باید برای ما سرمشق باشد و با مطالعه کتاب های این شهید بزرگ می توان به عظمت و بزرگی این شخصیت انقلابی پی ببریم.
وی اظهار کرد: حقوق های نجومی و سوء استفاده از موقعیت پسندیده نیست و باید با آن برخورد کرد چراکه این کشور با خون شهدا بنا نهاده شده است.
انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی واقعه‌ ای است که در هفتم تیر 1360 منجر به شهادت شهید بهشتی و 72تن از یاران با وفایش از اعضای این حزب شد.
محل انفجار نیز بعدها تبدیل به مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه و سازمان سبک زندگی طیبه شد.
این اقدام وحشیانه توسط منافقین کوردل انقلاب اسلامی صورت گرفت.
مهمترین اخبار و رویدادهای استان لرستان علاوه بر سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan در کانال تلگرامی irnalorestan@ نیز منتشر می شوند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.