به گزارش خبرنگارایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی یکشنبه درجلسه برنامه ریزی راهپیمایی روزجهانی قدس که دردفترامام جمعه بروجرد با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد افزود: در روز جهانی قدس مسلمانان آزاده جهان اسلام به صحنه می آیند و ندای مظلومیت مردم فلسطین و آزادی قدس شریف را از چنگال صهیونیست ها سر می دهند.
به گفته وی امام خمینی(ره) در سال های آغازین انقلاب اسلامی ایران مسئله آزادی قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را در اولویت اول سیاست خارجی کشورقرارداد و باعث شد تا توطئه فراموش شدن مسئله فلسطین و قدس خنثی شود.
امام جمعه بروجرد اظهار کرد: امروز مسئله فلسطین و قدس در صدر مسائل مهم منطقه ای قراردارد زیرا حکام خائن کشورهای عربی اسلامی با حمایت از گروهک های تروریستی داعش و تکفیری ها درصدد فراموشی مسئله فلسطین و قدس هستند تا رژیم منحوس صهیونیستی به راحتی کار خود را درمنطقه اجرایی کند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: امروزارتباطات حکام خائن کشورهای عربی و اسلامی منطقه با رژیم اسرائیل علنی شده و سران کشورهای عربی منطقه حاشیه امنی را برای صهیونیست ها فراهم کرده اند.
وی با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی روز جهانی قدس گسترده تر و باشکوه ترازگذشته برگزار خواهد شد گفت: ایران اسلامی به عنوان پرچم دار مبارزه با صهیونیست، نقش پیشتازی خود را در راه حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و قدس ایفا خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: ملت مسلمان ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب یکبار دیگر به صحنه خواهند آمد و خشم و انزجار خود را از سیاستهای خائنانه رژیم صهیونیستی به جهانیان اعلام خواهند کرد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه رمضان راس ساعت 11:30 در مسیرهای میدان قیام، خیابان شهدا، میدان شهدا، چهار راه باغمیری، خیابان بحرالعلوم، میدان صفا و مسجد امام(ره) و مصلی نماز جمعه بروجرد برگزار خواهد شد.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.