به گزارش خبرآنلاین لرستان، برخی افراد پاسخ التهابی نامناسبی به اصلاح با تیغ می دهند که ناشی از فرو رفتن نوک موهای بریده شده با تیغ، داخل پوست و ایجاد جوش های التهابی است.
چنین حالتی برای همه افراد و به ویژه خانم ها بسیار آزاردهنده است و استفاده از ژل های گیاهی برای اصلاح بهترین روش برای کاهش عوارض پاسخ های التهابی نامناسب پوست است.
ازجمله عوارض استفاده از تیغ برای اصلاح خونریزی و گاهی به جا ماندن جوشگاه های بدشکل روی پوست است.
از دیگر مشکلات شایع استفاده از تیغ، سوختگی با تیغ است. در این حالت یک خراش خفیف قرمز رنگ ظاهر شده و معمولاً پس از چند ساعت یا یکی دو روز، خراش ایجاد شده بسته واز شدت آن کاهسته می شود. در موارد شدید، سوختگی می تواند با جوش هایی در اطراف موهای اصلاح شده یا جوش های چرکی همراه شود.
سوختگی به ویژه در افرادی که موهای ضخیم را در نواحی با پوست حساس تیغ می زنند «مثل کشاله ران، زیر بغل، سینه و ریش» شایع تر است.
از دیگر علل سوختگی با تیغ، تیغ زدن های پشت سر هم، استفاده از تیغ کند، اصلاح با تیغ به صورت خشک، فشار زیاد هنگام اصلاح، اصلاح بیش از حد سریع یا خشن و اصلاح در خلاف جهت رویش موها است.
ما برای رفع این مشکلات، محصول گیاهی منحصر به فردی با فرمولاسیون ویژه به شما معرفی می کنیم.
تولید اولین ژل اصلاح گیاهی بدون کف در کشور
با تلاش دوستان شما در بخش تحقیق و توسعه شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، اولین ژل اصلاح بدون کف به صورت گیاهی تولید شد.
آشنایی بیشتر با ژل اصلاح بدون کف هربکس
این محصول گیاهی متفاوت از سایر ژل های موجود در بازار عمل نموده و محیطی مناسب برای اصلاح پدید می آورد.
به علت وجود عصاره های گیاهی به کار رفته در این ژل ، میزان رطوبت و نرمی پوست پس از اصلاح ، حفظ می گردد.
با استفاده از این محصول پوست صورت خشک نمی شود و حساسیت و آسیب پذیری پوست که غالبا بعد از اصلاح رخ می دهد، برطرف می گردد.
از آنجا که چربی پوست به علت اصلاح با تیغ از سطح پوست برداشته می شود ،استفاده از این ژل گیاهی که بصورت بدون کف تولید شده است ، رطوبت ، شادابی و لطافت پوست را تامین می کند و حتی التهابات پوستی پس از اصلاح را کاهش می دهد.
با توجه به عصاره گیاه آلوئه ورا که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است، لطافت و شادابی پوست در حد بسیار بالایی تامین می گردد.
در این محصول از عصاره های گیاهانی از جمله آلوئه ورا، همیشه بهار، بابونه، مرزه خوزستانی و ...استفاده شده است.
راه های پیشگیری از مشکلات اصلاح :
مرطوب کردن صورت و پوست
استفاده از فرچه اصلاح و کف صابون
استفاده از ژل مرطوب کننده، اصلاح در جهت رویش موها،
اجتناب از اصلاح کردن های مکرر و پشت سر هم پرهیز از خاراندن یا تحریک بعد از اصلاح پرهیز از مصرف فرآورده های محرک مثل ادکلن و عطرها روی ناحیه اصلاح شده و استفاده از لوسیون ها و کرم های after shave حاوی نرم کننده ها و مرطوب کننده.


منبع: شرکت داروسازی و بداشتی دکترجهانگیر

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 674922
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.