به گزارش خبرآنلاین لرستان- مدیر عامل شرکت توریع برق لرستان از جمع آوری شبکه فرسوده تأمین برق شهرمعمولان خبر داد.
فریدون خودنیا اظهارداشت: شبکه قدیم شهر معمولان بیش از چهل سال قدمت دارد و علیرغم تعمیرات دوره ای، فرسودگی آن بحدی است که الزامأ می بایست کل شبکه مذکور تعویض گردد.
مهندس خودنیا با بیان اینکه پروژه فوق شروع شده ابراز داشت: تاکنون نیروهای پرتوان شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن 20 درصد پیشرفت فیزیکی در احداث شبکه جدید داشته اند.
وی ابراز داشت: شبکه قدیمی تأمین برق شهرستان معمولان که یک شبکه چوبی و با قدمت بیش از 40 سال بود، بسیار فرسوده گردیده و با برنامه ریزی و تصمیم گیری های فنی نتیجه بر این شد که علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد و قبل از تخریب شبکه توسط خطرات احتمالی و طبیعی مصمم شدیم که علیرغم تنگناهای مالی و بدهی های میلیاردی به بازار و تولیدکنندگان با اختصاص یک میلیارد تومان شبکه مذکور را تعویض نماییم.
مدیرعامل برق لرستان گفت:با توجه به محاسبات انجام شده به لحاظ فنی شبکه موجود علیرغم فرسودگی و مخاطره انگیز بودن دیگر جوابگوی نیاز مشترکان شهر معمولان و روستاهای طول مسیر نبوده و گسترش و توسعه شهر و افزایش مشترکین خود نیز از دیگر دلایل جایگزینی شبکه جدید به جای آن بود.
مهندس خودنیا با توجه به انتظارات مردم از شرکت توزیع برق لرستان و جایگاه این شرکت در اذهان عمومی ابراز داشت: شرکت توزیع برق استان لرستان در تصمیمات خود دارای یک عزم بسیار جدی است و اصولأ در اجرای هر پروژه ای به صورت جهادی تا حصول نتیجه نهایی با هم فکری و همکاری و با نگرش مدیریت مشارکتی همگام با هم از هیچ کوششی دریغ نمی نماید.
وی طول خط فشار متوسط جایگزین را 15 کیلومتر اعلام نمود و گفت: با توجه به شرایط سخت مسیر و صعب العبور بودن آن یک میلیارد تومان هزینه برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل برق لرستان در پایان با بیان اینکه 2500 مشترک از این خط بهره برداری می نمایند اظهار داشت: خط مذکور از پست20/63 کیلو ولت افرینه تغذیه و تا شهر معمولان ادامه دارد که طی مسیر مناطق سرفراش و هپلانه و آمیران کوشکی از این خط تغذیه می گردد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663978
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.