به گزارش خبرآنلاین لرستان - فرید بهرامی با اعلام این خبر گفت :این طرح با هدف آماده کردن دانش آموزان برای مقابله با بحران‌ها در روزهای سخت برگزار می شود .
وی افزود: از دانش آموزان پس از طی آموزش های لازم از موارد کمک های اولیه ، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی ریوی ، خونریزی، پانسمان و بانداژ ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، پناه گیری و خروج ایمن، اطفاء حریق ، حمل مصدوم گروهی و حمل یک برد به روی دست آزمون عملی و کتبی به عمل آمده و نفرات برتر جهت حضور در مرحله کشوری معرفی می شوند .
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش در ادامه خاطر نشان کرد :المپیاد دادرس در 210 آموزشگاه متوسطه اول و با شرکت 3هزار و 500 دانش آموز برگزار شد.
بهرامی با اشاره به برگزاری مرحله استانی المپیاد دادرس در دهکده فرهنگی- آموزشی پادگان حمزه خرم آباد گفت : در بخش پسران شهرستان های بروجرد ، الیگودرز و خرم آباد به ترتیب اول تا سوم شدند و جام بشر دوستی هم به تیم دانش آموزی شهرستان دورود تعلق گرفت .
وی در پایان افزود : در بخش دختران هم تیم های شهرستان الیگودرز ، خرم آباد و پلدختر اول تا سوم شدند و جام بشر دوستی هم به تیم دانش آموزی شهرستان خرم آباد تعلق گرفت .

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 661278
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.