به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز شنبه در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهرستان خرم آباد در دفتر خود افزود: وظیفه شورا برنامه ریزی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی برای رفع مشکلات و پیشرفت شهر در تمام ابعاد است.
وی با تبریک انتخاب اعضای جدید شورای شهر خرم آباد اظهار کرد: سابقه و تجربه شخصی اعضای جدید شورای شهر خرم آباد گواه بر این است که شورای شهر خرم آباد اینبار یک ترکیب ارزشی، ایمانی و ولایی است و به نظر می رسد جنبه فرهنگی، دینی و مردمی شورای شهر خرم آباد بر سایر جنبه های دیگر برتری دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان رویکرد مردم خرم آباد در انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر را معنادار دانست و گفت: روند انتخاب این افراد نشان از اراده جدی مردم در واگذار کردن مسئولیت مدیرت شهری به افراد کاردان دارد.
وی افزود: شورای شهر محل تضارب آرا است و این خود یک نکته مثبت است اما اگر از آن به خوبی مراقبت نشود همین نکته مثبت به یک تهدید و آسیب برای شهر تبدیل خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد که مانند برخی از ادوار گذشته، این شورا به محلی برای فعالیت های حزبی و خدماتی که در راستای مسئولیت شورا نیست تبدیل نشود.
نماینده ولی فقیه در لرستان داشتن سعه صدر را یکی از مهمترین موارد در حوزه فعالیت های جمعی دانست و گفت: احترام به عقاید دیگران، دفاع از تصمیمات جمعی و حفظ حرمت یکدیگر موجب افزایش کارایی و پیشرفت در انجام امور خواهد شد.
وی افزود: همیشه به یاد داشته باشیم که در معرض قضاوت مردم آگاه و قدرشناس شهرستان خرم آباد قرار داریم.
آیت الله میرعمادی جدیت در انجام مشکلات مردم شهر را یکی از مهمترین وظایف شورای شهر خرم آباد عنوان کرد و خطاب به اعضا شورا گفت: هرگز در مورد مشکلات شهر و مردم بی تفاوت نباشید چرا که در مقابل مردمی که به شما رأی دادند مسئول هستید و در واقع عزم و خستگی ناپذیر بودن شما در این راه یک عامل تعیین کننده است که باید همواره تداوم داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: نمایندگان مردم در شورای شهر باید نسبت به تاثیرپذیری شورا از بیرون بسیار هوشیار باشند و فرمان افرادی خارج از این مجموعه را اجرا نکنند.
وی ادامه داد: این موضوع به معنای نشنیدن نظرات دیگران نیست اما تصمیمات باید حتما در شورا و توسط اعضای آن گرفته شود.
آیت الله میرعمادی حفظ وحدت و انسجام را رمز موفقیت در انجام کارها دانست و گفت: اختلافات را در درون شورا حل شوند و در خارج از آن ید واحده باشند.
در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه ولی الله رستمی نژاد 40 هزار و 80 رای، رستم کوشکی 12 هزار و 265 رای، اسماعیل رضائی 12 هزار و 250رای، علی محمد صالحی نسب 12 هزار و 817رای، زهرا نظری 11 هزار و 302 رای، اردشیر دریکوندی 10 هزار و 906 رای، علی ماکنعلی 10 هزار و 814 رای، مهرداد علی پناه 10 هزار و 585 رای و سجاد بابائی 10 هزار و 296 رای کسب کردند و به عنوان اعضای جدید شورای اسلامی شهر خرم آباد انتخاب شدند.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.