به گزارش خبرآنلاین لرستان- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با تاکید بر تلاش برای ایجاد جو همدلی ، نظم و انضباط اداری ، رعایت سلسله مراتب اداری ، توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه دستگاه ، مبارزه با زمین خواری ، نظارت برعملکرد زیر مجموعه ، سلامت اداری ، عدم سوء استفاده از جایگاه و جلوگیری از روز مرگی ، خواستار گام برداشتن در این راستا شد.

شیرزاد نجفی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال برتهیه و تدوین بسته اقتصاد مقاومتی تاکید نمود و افزود : تبین استراتژی سازمان متبوع حول محورهای طرح جامع حوزه آبخیز ، کاشت گیاهان دارویی ، جنگلکاری اقتصادی ، توجه به کارهای آبخیزداری و حفاظت از عرصه های منابع ملی می باشد.

وی همچنین عنوان کرد: با عنایت به فرا رسیدن فصل آتش سوزی بایستی نظارت جامع بر اکیپ های اطفاء حریق ، دیده بان ها و احداث آتش بر صورت پذیرفته و حضور به موقع و سریع در محل حریق را عامل کاهش سطوح حریق اعلام نمود.

در ادامه روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های تابعه با بیان مشکلات و چالش های موجود و پیشنهادات حوزه شهرستان تحت مدیریت خود پرداختند و معاونین و اعضای شورای معاونین نیز مطالبات و برنامه های خود را اعلام نمودند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 658732
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.