به گزارش ایرنا، یکی از این شایعات که همزمان با سفر حجت السلام روحانی به عنوان نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به لرستان بخصوص در فضای مجازی جان گرفت شایعاتی مبنی بر تخلفات سازمان یافته برخی دستگاه های اجرایی استان و از جمله اداره کل آموزش و پرورش استان بود.
از همان روز سفر شایعاتی مبنی بر تعطیلی مدارس و آوردن دانش آموزان به محل سخنرانی و استقبال از رئیس جمهور قوت گرفت و در روزهای بعد نیز مخالفان دولت همچنان اصرار بر اشاعه شایعاتی بر این اساس داشتند.
روز گذشته نیز کانال های خبری و تلگرامی مخالفان دولت اخباری مبنی بر احضار برخی مدیران و مسئولان استان و از جمله مدیرکل آموزش و پروش به دادگاه و تفهیم اتهام از جانب آنها پرداختند این در حالیست که روابط عمومی دادگستری استان لرستان می گوید در این زمینه به هیچ کسی تفهیم اتهامی صورت نگرفته است.
در آستانه هر انتخاباتی ارائه اطلاعات نادرست، جعلی و ناقص هم شدت می گیرد تا بتوان نهایت بهره گیری از افکار عمومی را که معمولا هم حوصله تحقیق و تشخیص درستی و نادرستی این حجم وسیع از داده ها و اخبار را ندارد هم شدت می گیرد که می تواند عاملی بر گمراهی در افکار عمومی باشد و مخالفان دولت اکنون در این عرصه فعالیت خود را شدت بخشیده اند.
مخالفان دولت از هفته ها قبل ، دلسردی مردم از عملکرد اقتصادی دولت را در پیش گرفته بودند در این مسیر از ارائه اخبار نادرستی همچون تعطیلی کارخانه ها و بیکار شدن کارگران دریغ نمی کردند و اکنون با نزدیک شدن به روز انتخابات اعمال تخریبی خود را وارد فاز دیگری کرده اند.
پاره کردن بنرهای روحانی ، به اشتراک گذاشتن تصاویری با تعداد اندکی از جمعیت در ستادهای روحانی در شبکه های اجتماعی، انکار حضور و استقبال مردم در سفر تبلیغاتی روحانی به لرستان و انتشار تصاویری از مکان سخنرانی روحانی در ساعاتی قبل از سخنرانی به عنوان شاهد بر ادعای نادرست از جمله اقداماتی بود که طی روزهای اخیر مخالفان دولت از انجام آن دریغ نداشته اند.
مخالفان دولت که از روزها قبل در عرصه فضای مجازی با به اشتراک گذاشتن آدرس هایی متنوع سعی درایجاد پراکندگی مردم در محل سخنرانی روحانی را داشتند و حتی یک روز قبل از سفر وی به لرستان با نصب بنرهایی بزرگ در مکان های پرتردد شهر با آدرس اشتباه در خصوص محل سخنرانی روحانی نهایت تلاش خود را به رخ کشاندند.
دوازدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دور از انتخابات شوراها بطور همزمان در سراسر کشور 29 اردیبشهت ماه برگزار می شود.
1920/6060
خبرنگار:مهری میر دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.