به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی عصر دوشنبه در دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد افزود: داشتن انگیزه و نشاط، تعهد و تخصص، روحیه مقاومت و خود باوری و اعتماد به نفس از شاخصه های جوانان مومن و انقلابی کشور می باشند.
وی اظهار کرد: جوان انقلاب رهرو شهدا، امام شهدا و رهبری و نسل چهارم انقلاب تکمیل کننده نسل اول انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در لرستان جوان انقلابی را آزاد اندیش و عدالت خواه خواند و افزود: برخی از جوانان مومن انقلابی با بصیرت تر از خواص جامعه هستند.
وی حفظ هویت انقلابی و ولایی را از شاخصه های جوانان مومن دانست و افزود: تحصیل، تهذیب و ورزش وظیفه جوانان است.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه برخی ها می خواهند جامعه را به سمت مستی و رکود بکشانند، گفت: برخی ها مفهوم آزادی و شادی را نمی دانند و خیال می کنند با برگزاری کنسرت، به جوانان شادی تزریق می کنند در حالیکه این مسایل جوانان را سست می کنند.
وی ادامه داد: تقویت ارتباط خدا از راه انس با قرآن از دیگر وظایف جوانان است زیرا هرچه ارتباط با خدا قوی تر باشد قدرت و اقتدار آنها افزایش می یابد.
نماینده ولی فقیه در لرستان تلاش برای تحقق اهداف انقلاب و منویات رهبری را از شاخصه های بارز جوانان دانست و افزود: مقام معظم رهبری به طور رسمی از شورای انقلاب فرهنگی گله مند است که و جوانان مومن و انقلابی می توانند در مقابل جنگ نرم بایستند.
وی نقش جوانان را در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی موثر دانست و گفت: حضور در صحنه های انقلاب یکی دیگر از وظایف جوانان است و در روز انتخابات باید با مشارکت حداکثری و حماسه آفرینی دشمنان انقلاب را ناامید کنند
این دیدار به همت مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برنامه ریزی و انجام شد.
این مجمع از سال 89 تاسیس شده است و اکنون با بیش از 6هزار 500 نفر عضو در زمینه های فرهنگی واجتماعی فعالیت می کند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.