به گزارش ایرنا ، نعمت الله دستیاری روز یکشنبه در جلسه توجیهی مسوولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان پلدختر افزود: در انتخابات میزان و ملاک رای مردم است که حق الناس محسوب می شود.
وی اضافه کرد: مسوولان ستادها با رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی و در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه ، پرشور و سالم و با حضور حداکثری مردم و به دور از تنش های سیاسی باید تلاش کنند.
فرماندار پلدختر همچنین گفت: ستادهای تبلیغاتی با یکدیگر در تعامل باشند و تنها به معرفی برنامه ها و اهداف نامزد مورد نظر خود به صورت قانونی بپردازند و هواداران خود را در این خصوص توجیه کنند.
دستیاری با بیان این که صیانت از آرای مردم وظیفه همه دست اندرکاران انتخابات است افزود: فردی که مردم آن را انتخاب می کنند رییس جمهور قانونی کشور است و همه باید نتیجه انتخابات را پذیرفته و به انتخاب مردم احترام بگذارند.
وی افزود: برپایی ستاد انتخاباتی از سوی نامزد انتخاباتی یا نمایندگان قانونی وی بدون هماهنگی با فرمانداری و معرفی قانونی تخلف محسوب می شود.
وی با بیان اینکه اخلاق مداری و عدم تخریب سایر نامزدهای ریاست جمهوری توسط مسوولان ستادها باید در دستور کار قرار گیرد ،افزود: حضور و فعالیت کارمندان خارج از ساعات اداری جهت فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها به شرط عدم استفاده از امکانات دولتی و عدم استفاده از عناوین شغلی خود بلامانع است.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.