به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری مراغه با بیان اینکه نباید برخی مسائل در تلویزیون و مناظرات انتخاباتی مطرح شود گفت: نباید به خاطر کسب چند رای، اخلاق و دیانت را زیرپا گذاشته و دیگران را تخریب کرده یا به آن اتهام بزنیم.
وی ادامه داد: باید بر مبنای تقوا، دیانت، اخلاق مداری و حفظ ارزش ها در عرصه انتخابات حضور داشته باشیم و برای کسب رای دست به هر کاری نزنیم.
وی اضافه کرد: آقایان و مسئولان و روسای ادارات، نهادها و سازمان ها، امامان جمعه و مدیران؛ باید از خدا بترسیم و اخلاق و دیانت را در کارهای خود مد نظر داشته باشیم.
فرماندار مراغه نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی و طرح های در دست اجرا در این شهرستان گفت: هم اکنون سه قطعه دوم، سوم و چهارم آزادراه مراغه – هشترود توسط بخش خصوصی و قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست.
ظفر محمدی با بیان اینکه هم اکنون عملیات اجرایی بیمارستان سینای مراغه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است افزود: برای تجهیز این مرکز درمانی 30 میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده و تا سه ماه آینده نیز آماده بهره برداری خواهد شد.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان نیز در نیمه اول سالجاری به اتمام خواهد رسید.
وی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده توسط نماینده معین و آقای فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مطالبات پیمانکار ورزشگاه این شهرستان به کمتر از 10 میلیارد ریال رسیده است.
وی گفت: رسیدگی و پیگیری مشکلات طرح های در حال اجرا در دانشگاه ها، بنیاد مسکن، واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز مسائل مربوط به حوزه میراث فرهنگی در سال جاری انجام شده و برخی از آنها نیز مرتفع شده است.
وی افزود: با رفع برخی مشکلات و رایزنی با شرکت های هواپیمایی، به زودی پروازهای فرودگاه سهند به مقصد تهران از این شهرستان راه اندازی مجدد خواهد شد.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.