به گزارش خبرنگار، ایرنا حجت الاسلام پرویز ولی زاده شامگاه پنجشنبه در ستاد حامیان روحانی در خرم آباد افزود: دولت تدبیر و امید 2 ماه پس از تنفیذ، قانون جامع خدمات به ایثارگران را ابلاغ کرد و این نشان از باور دولت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی بیان کرد: در دولت قبل که نفت بشکه ای 140 دلار به فروش می رفت، معوقات خانواده های شهدا با این سطح درآمد نیز پرداخت نشد.
وی یادآور شد: این معوقات از سال 89 پرداخت نشده بود که دولت تدبیر و امید در فروردین ماه گذشته آنها را پرداخت کرد و در حال حاضر معوقه چندانی باقی نمانده است.
وی گفت: مشکل اشتغال به ویژه در خانواده های شهدا و ایثارگران، میراث دولت قبل است که 2 ماه مانده به پایان دولت 500 هزار استخدام غیر قانونی و خارج از ضوابط انجام دادند در حالیکه سهیمه ایثارگران را به جای 150 هزار نفر، تنها 53 هزار نفر در نظر گرفتند.
وی شعارهای غیر معقول و غیر منطقی را دروغ به ملت دانست و افزود: با شرایط اقتصادی کنونی کشور یارانه 2 میلیون و 500 هزار ریال غیرممکن است و نباید به مردم دروغ گفته شود.
وی بیان کرد: برخی از فساد اقتصادی در کشور صحبت می کنند مگر خودشان در قوه قضائیه نبودند؟ بابک زنجانی ها در چه زمانی 140 هزار میلیارد ریال سرمایه این کشور را به یغما بردند؟
مشاور رییس جمهوری در امور ایثارگران با بیان اینکه تاکنون 2 رویداد بسیار مهم در ایران رخ داده است، افزود: زمانی دنیا تصمیم گرفت ایران نباشد اما بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدایت پیامبرگونه و پذیرش قطعنامه، ایران و اسلام را نجات داد.
وی اظهار کرد: رویداد دیگر برجام بود که با حمایت های مقام معظم رهبری و توسط دولت تدبیر و امید انجام شد.
ولی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی فرموده سیاست ما همانند دیانت است، بنابر این در حکومتی که سیاست و دیانت با هم باشند در آن جامعه قدرشناسی وجود دارد و کرامت انسان ها عظمت شمرده می شود.
وی با بیان اینکه در این نوع حکومت و دروغ و تهمت وجود ندارد، افزود: در هشت سال دولت گذشته چیزی جز دروغ و بدگویی نبود و اخلاق در جامعه از بین رفت درحالیکه بخشی از اسلام، اخلاق است.
مشاور رئیس جمهوری در امور ایثارگران با بیان اینکه دروغ جامعه را به فساد و ناهنجاری سوق می دهد، گفت: مخالفان دولت تدبیر و امید از سال 94 در برخی رسانه ها علیه دولت فعالیت کردند.
وی ادامه داد: این دولت، تورم 43 درصدی را به 9 درصد رسانده است و کسی جرات سخن گفتن درمورد تورم ندارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شوند.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.