به گزارش ایرنا، علی علیخانی روز چهارشنبه در شورای مسکن استان لرستان در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه سال گذشته سه هزار و 924 واحد مسکن مهر استان طی هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری رسید اظهار کرد: سال گذشته سه هزار و 628 واحد مسکونی مشکل دار و راکد مسکن مهر استان و 2 هزار و 300 واحد مسکونی در مجموعه خود مالک و یکهزار و 328 واحد دولتی در استان تعیین تکلیف شدند.
وی افزود: میزان پیشرفت فیزیکی سایت های مسکن مهر خودمالک استان در دولت گذشته 61 درصد بوده که اکنون به 95 درصد رسیده است.
به گفته وی با وجود اینکه برنامه زمان بندی برای بسته شدن پرونده مسکن مهر پایان سال 96 بوده اما با تاکیدات رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در این حوزه قرار است تا پایان شهریور امسال کل پرونده مسکن مهر لرستان بسته شود.
استاندار لرستان نیز در این جلسه گفت: برای رفع مشکلات مسکن مهر پلدختر ظرف یک هفته باید طرحی آماده و کمیته ای در این راستا برای رفع این مشکل تشکیل شود.
هوشنگ بازوند افزود: دراین ارتباط بانک ها باید نسبت به پرداخت وام 100 میلیون ریالی به متقاضیان مسکن مهر شهرستان پلدختر برای برطرف کردن مشکلات بوجود آمده ، اقدام کنند.
وی با اشاره به نامناسب بودن مکان مسکن مهر پلدختر ادامه داد: این طرح در مسیر سیلاب ایجاد شده ضمن اینکه برای معلولین ساختمانی چهار طبقه بدون آسانسور و پارکینگ احداث شده است.
وی این تصمیمات غیرکارشناسانه را متحمل هزینه برای شهروندان اعلام کرد و گفت: باید تلاش کرد که مردم نسبت به دولت و نظام بدبین نشوند و بانک ها با تعامل می توانند در رفع این مشکل اقدام کنند.
۴۳ هزار و ۸۹۴ واحد مسکن مهر در لرستان وجود دارد که 36 هزار واحد تاکنون به بهره برداری رسیده است.
اخبار منتشر شده در این زمینه را در ایرنای لرستان به نشانی http://www.irna.ir/lorestan و کانال تلگرامی irnalorestan@ را نیز می توانید مشاهده کنید.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.