احمد گودرزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با اشاره به آخرین خبرها در رابطه با تائید صلاحیت داوطلبان شرکت‌کننده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بروجرد اظهار داشت: از میان 860 داوطلب نام‌نویسی شده برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا درمجموع صلاحیت 778 داوطلب از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت تائید شده است.

وی افزود: از میان افراد تائید صلاحیت شده 170 نفر مربوط به شورای اسلامی شهر بروجرد و 592 نفر مربوط به شوراهای روستا در بخش‌های مرکزی و اشترینان هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد عنوان کرد: در این دوره از انتخابات شورای شهر اشترینان 17 داوطلب ثبت‌نام کرده بودند که تنها صلاحیت یک نفر از آن‌ها رد شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام 70 زن برای این دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بروجرد بیان کرد: از این تعداد صلاحیت 66 نفر تائید شده است.

گودرزیان با اشاره به برگزاری این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر بروجرد به‌صورت الکترونیکی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تائید نشده است از سوم اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان ارسال کنند.

وی از تائید صلاحیت تنها دو عضو شورای فعلی اسلامی شهر بروجرد خبر داد و گفت: از میان اعضای فعلی شورای شهر بروجرد که در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده بودند صلاحیت تنها دو نفر از آن‌ها در هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان بروجرد تائید شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625617
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.